Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er ett par tutorials

6388426[/snapback]

 

Har lest endel der, men hvorfor passer dem sine deler så bra og ikke mine??

6388845[/snapback]

På den oransje bilen som er på forrige side modifiserte jeg de delene som allerede var på bilen.

 

De får da bedre passform, og du slipper å knote med andre deler fra andre biler som er i andre vinkler og slikt

6388896[/snapback]

 

Du kunke tatt meg i et lynkurs i modifisering?? :!: har du msn??

Lenke til kommentar
Her er ett par tutorials

6388426[/snapback]

 

Har lest endel der, men hvorfor passer dem sine deler så bra og ikke mine??

6388845[/snapback]

På den oransje bilen som er på forrige side modifiserte jeg de delene som allerede var på bilen.

 

De får da bedre passform, og du slipper å knote med andre deler fra andre biler som er i andre vinkler og slikt

6388896[/snapback]

 

Du kunke tatt meg i et lynkurs i modifisering?? :!: har du msn??

6388907[/snapback]

Tja, kan jo alltids gi et lite lynkurs ja;) Kan ta det her, i tilfelle fler finner det nyttig!

 

Når man modifiserer fronten tar man først å selecter hele fronten. Du trykker deretter ctrl t og strekker fronten så langt ned mot bakken du vil.

 

De tinga du da vil ha bort fjerner du da med clone stamp tool.

 

Personlig liker jeg å ha noen store innsug i fronten. Dette lærte jeg fra denne tutorialen http://www.photoshopchop.com/photoshop-tut...p2_articleid/16

 

Sideskjørta er lagd på samme måte, merk området, ctrl t og strekk ned.

 

Men så klart, det er jo mye finpirking også: Kanter som blir strekt alt for mye blant annet. Dette fikser du ved å klippe og lime fra originalbildet.

 

Bredden på bodykitet brukte jeg denne tutorialen til å gjøre: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar

ZayCon: Bedre nå, men prøv gjøre det svarte rundt teksten litt mindre fremtredende. Lavere opacity f.eks... Rammen hadde også vært finere hvis den bare hadde vært en enkel 1 piksel tykk strek rundt kanten.

 

Evolution: Bakgrunnen er ikke bra. 'Clouds' filter, eller noe sånt? :p

Streken rundt Homer sin hånd er også litt...ødelagt.

 

Prøv å lagre pop-out sigs som PNG, så ser det penere ut i området der noe stikker ut. (Internet Explorer 6 støtter ikke PNG gjennomsiktighet da... Buuu.)

 

EDIT: Whooo, note to self: Les alle sidene før du poster. -_-

 

Tosama: Nice... Liker bare ikke den fonten. Har sett den så altfor mange ganger overalt, men det er bare meg da. Bra jobba. :)

 

EDIT2: Her er en vector jeg dreiv på med for en stund siden...

 

http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9...tor-Skyline.png

Endret av VolantKnave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...