Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen diverse bilder jeg har laget i Photoshop!! Tar gledelig imot kritikk og kommentarer!!

 

På noen bilder står det "Gal_ape" dette er da mitt andre nick!!

 

 

Et wallpaper jeg har lagd fra scratch

 

 

En "signatur" som jeg bruker på enkelte forum

 

Enda en signatur, som jeg bruker på Nordicmafia

 

En kis som beskytter meg, og jeg fikk lov til å lage bilde selv ^^

 

 

 

Hvis dere finner noe som dere syns virker "feil" så bare si i fra!! Trenger alt jeg kan få av konstruktiv kritikk!!

Lenke til kommentar

Hvis du med "fra scratch" mener "Jeg lagde alt, alt sammen selv, HELT fra bunnen", så er det meget kult. Hvis det er "Jeg lastet ned noen lightning brushes og brukte dem", så...ser det fremdeles kult ut, men, ja, du skjønner.

 

Signaturene er litt for store for min smak. Den første har potensial, men når ikke helt opp. Den andre er vel bare funky tekst og en bakgrunn som ikke helt passer sammen. Helt OK, med stort forbedringspotensial.

Se etter tutorials. Ikke for å pumpe ut hundrevis av kopier av hva du lærer i dem, men for å lære teknikker du kan bruke på din egen måte for å lage unike ting. :)

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner :p Greit jeg innrømmer at jeg bruke lightning brushes.. hehe!

 

Er helt med på det med å finne tutorials, se, prøve, lære osv. Gjør dette hele tiden. Faktisk så er wallpaperet inspirert av et tutorial på pixel2life som heter "lifebeam" !

 

Og når det kommer til signaturene : er enig med dere at det ikke passer helt med hiphop skrift til "heavymetal" bakgrunn!! Skal se hva jeg kan få gjort ! Tror nok at jeg kommer til å resice dem også!!

Lenke til kommentar
Har da gjennomført en liten opprydding og flyttet flere innlegg vedr. signaturbilder til Den lille Signaturtråden

 

Fra nå av bruk denne tråden når dere skal poste/diskutere signaturbilder. Mener dere det er lite aktivitet i tråden, så får dere skape litt aktivitet, _ikke_ kuppe en annen tråd.

 

Kommentarer tas på PM ikke i tråd.

6418926[/snapback]

 

 

Jeg har noen diverse bilder jeg har laget i Photoshop!! Tar gledelig imot kritikk og kommentarer!!

 

På noen bilder står det "Gal_ape" dette er da mitt andre nick!!

 

 

Et wallpaper jeg har lagd fra scratch

 

 

En "signatur" som jeg bruker på enkelte forum

 

Enda en signatur, som jeg bruker på Nordicmafia

 

En kis som beskytter meg, og jeg fikk lov til å lage bilde selv ^^

 

 

 

Hvis dere finner noe som dere syns virker "feil" så bare si i fra!! Trenger alt jeg kan få av konstruktiv kritikk!!

6430576[/snapback]

Lenke til kommentar
ingen som kan hjelpe meg??  :(

6434657[/snapback]

Hør hva vi sier da for guds skyld!

 

Vi ser jo ikke en noe av hva som er på bildet og trenger et større bilde så vi får sett helheten!

 

EDIT: Sensurerte litt og la på en smiley så jeg ikke ser sinna ut :)

Endret av Hawkon__
Lenke til kommentar
ingen som kan hjelpe meg??  :(

6434657[/snapback]

Hør hva vi sier da for guds skyld!

 

Vi ser jo ikke en noe av hva som er på bildet og trenger et større bilde så vi får sett helheten!

 

EDIT: Sensurerte litt og la på en smiley så jeg ikke ser sinna ut :)

6435488[/snapback]

 

Men pokker... ser du ikke den rundingen som er på bilde? kan noen for gusd skyld gi meg en god forklaring på hvordan jeg kan få laget det da?? (enklest mulig)

Lenke til kommentar
ingen som kan hjelpe meg??  :(

6434657[/snapback]

Hør hva vi sier da for guds skyld!

 

Vi ser jo ikke en noe av hva som er på bildet og trenger et større bilde så vi får sett helheten!

 

EDIT: Sensurerte litt og la på en smiley så jeg ikke ser sinna ut :)

6435488[/snapback]

 

Men pokker... ser du ikke den rundingen som er på bilde? kan noen for gusd skyld gi meg en god forklaring på hvordan jeg kan få laget det da?? (enklest mulig)

6435639[/snapback]

Er det slike "croma" kanter du skal ha rundt lyktene?

 

I så fall, marker der du vil ha kanten circular marquee tool, ctrl j, gå på layer style og sett på outer glow

post-94621-1152048275_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...