Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Hvor finner du alle bildene du bruker i signaturen din? Jeg har alltid lurt på hvor folk får de fra. Jeg har søkt mange ganger på "render" etc, men jeg har aldri funnet noe bra!

6363013[/snapback]

Søk heller på cutouts. En god side jeg vet om for renders er codedfx.com, der de har eget forum for renders.

6363053[/snapback]

Takker

Lenke til kommentar

Lurer på en ting...

 

Jeg prøver å lage et bilde fra denne tutorialen..

Men så kommer jeg til punkt 2 der jeg skal trykke på tekst layeret, så finne select > Modify og Expand elns..

 

Så regner jeg med at jeg skal lete under "Markering" men der er det ikke no sted som jeg kan velge pixels..

 

Er helt ny med detta så hehe :p hadde sikkert vært lettere å få tak i den engelske versionen da :blush:

post-60576-1151072750_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det står under Tilpass markering. Den er ikkje tilgjengeleg fordi det ikkje er nokon markeringar (selections). For å merke teksten, hald inne Ctrl, og trykk på miniatyrbiletet til layeret i Layer-paletten. (Det er om du har CS2, for tidlegare versjonar, trykk til høgre for miniatyrbiletet.)

 

Edit: Altso, fyrst marker teksten med Ctrl + klikk, so gå til Markering --> Tilpass markering --> Utvid (vil tippe det heiter utvid, men veit det ikkje).

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Ja.. Jeg vil ha en tekst der det står "F-16 In My Heart"..

 

Så vil jeg at F-16 skal dukke opp først, så In, så My også Heart til slutt. Ikke samtidig men hver for seg..

Men da jeg skulle prøve så kommer de kun sånn brått på, ville helst at de liksom glir inn i hverandre og har en "myk" overgang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...