Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var en fet episode ...

 

Eneste som var litt synd var at Julie valgte Frank framfor Bullit!!

 

 

Hva tror folk at hemmeligheten til kirsten er? Jeg vil tippe at hun har tatt abort.. Har dette blitt nevnt tidligere i serien, eneste jeg kommer på er når Theresa blir gravid, og kirsten forteller henne at hun vet hvordan det føles...

Lenke til kommentar

Den unge utgaven av Sansy lignet jo rimelig mye på seth, og jeg tror det skal litt til at Jimmy og Kirsten skulle fått en bruhøret/øyd gutt. Synes det var bra at Julie valgte Frank fremfor Bullet, men jeg lurer litt på hvordan pengesituasjonen til familien kommer til å utvikle seg...

Lenke til kommentar

Denna sesongen av The OC syntes jeg har vært den beste hitil. Mye som skjer, og Marissa er borte^^

 

Og slutten på episode 8 fikk meg til å få gåsehud. Med musikken herlig tøff musikk og alt! Bare synd det blir bare 4 sesonger og 16 episoder....

Lenke til kommentar

Oioioi! Fikk skikkelig OC-følelse når jeg så denne episoden... Sinnsykt bra episode synes jeg.. Så genialt når Atwood skulle si I Love You til Taylor på slutten der, når han gav henne den ordentlige gaven.. Så ikke akkurat ut som om at han mente det han sa....

 

 

Tipper jordskjelvet skadet Ryan, og at det ufødte barnet dør.. *WildGuess*

 

blir så spennende å se de siste to episodene av denne serien, ever...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...