Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå har jeg startet maraton med å se The OC.

Sesong 1, 2, 3 og 4 etterhvert.

 

Bestemte dette for ca 3-4 dager siden, er allerede på episode 23, sesong 1.

Er så utrolig store episoder/sesonger, så tar nok en god stund å se igjennom alt.

 

 

Noen andre som blir med på maraton?/se alt fra starten?

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Krise!

 

Maraton har en midlertidig stopp.

Det viser seg at det har skjedd noe med filen på episode 26 sesong 1,

og den varer bare 10min 40sec, det er jo ikkke riktig. Det er vel ikke

noen som har den episoden liggende som kunne på ett vis sende på

f.eks msn(med åpen port selvførgelig), eller laste opp på et sted eller noe.

Evt ta kontakt på PM. Takk!

Lenke til kommentar
Gidder ikke kjøpe pga 1 episode. Så får vel bare hoppe over den antar jeg  :(

9303341[/snapback]

Men da får du jo også hele sesong 1 på orginalDVD for senere anledninger. Sesong 1 av The O.C. er noe av det beste jeg har sett på TV og derfor synes jeg som O.C. fan at det er et must å ha den i samlingen. Forøvrig bør man jo også ha resten av sesongene på DVD. :)

Lenke til kommentar
Gidder ikke kjøpe pga 1 episode. Så får vel bare hoppe over den antar jeg  :(

9303341[/snapback]

Men da får du jo også hele sesong 1 på orginalDVD for senere anledninger. Sesong 1 av The O.C. er noe av det beste jeg har sett på TV og derfor synes jeg som O.C. fan at det er et must å ha den i samlingen. Forøvrig bør man jo også ha resten av sesongene på DVD. :)

9335511[/snapback]

Helt enig, sesong 1 er garantert best og alle OC fan bør jo kjøpe sesongene. Jeg har værtfall de tre første på dvd, skal kjøpe sesong 4 når den kommer ut.. Den dårligste sesongen etter min mening er sesong 3, Johnny, "bad" Marissa og og alt det tullet ødela så mye.. Sesong 4 kunne hatt myye mere Summer og Seth øyeblikk men det var vel vanskelig for Rachel og Adam siden de ikke var sammen.. Jeg kunne tydelig se at de ikke hadde samme kjemi lengere :no:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sesong 3 og 4 var egentlig ganske dårlige, men måtte jo ses siden de to første hadde ett veldig kraftig sug som limte en fast no sikkelig. Enesta som var bra med seson 4 var egentlig at det ble en avslutning. altfor mange serier slutter brått av med noe kjempe spennende for så å bli kanselert, no som er sinsyk irriterende. Har løst til og gå amokk med motorsag i div filmstudior hver gang jeg kommer over en slik serie, så det et gnske vanlig ønske. Så serien skal ha ett stort pluss for og gi oss en avsluttning.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Muligens dumt av meg å gå inn i en spoilertråd, men marissa dør?? Ryan, Seth, Marissa og Summer er jo et must i serien mener jeg, og mye av sjarmen blir borte hvis denne gjengen splittes. Jeg har sett sessong en som jeg synes var helt fantasisk, aldri har en tv-serie gjort så stort intrykk på meg. Men slutten var litt trist synes jeg og starten av sessong to fikk meg nesten til å slutte å se på serien, men heldigvis ordnet det seg og alt ble fint igjen(ihvertfall nesten).

 

Jeg har fortsatt mye igjen av sessong to, men vet ikke om jeg gidder å se sessong tre og fire hvis det er slik at det handler om nye folk?

Lenke til kommentar

Det var egentlig ikke meninga at hun skulle dø, det var noe hun selv ville. Synes det er ganske teit at hun ikke kunne være med å avslutte serien, ødelegger mye at en av hovedpersonene plutselig dør, og hvor mye rolle et år ekstra spiller lurer jeg litt på. Har du først meldt deg inn i serien i en av hovedrollene bør du også kunne spille løpet ut.. Hun skal vistnok ha vært sur og grinete på jobb og kommet forseint mange ganger osv, og flere av de andre skuespillerne osv var lei av dette. Derfor fikk hun lov til å "dø". Når hun døde, døde samtidig o.c for min del.

 

Hun ville også gå over til film istedet for serie.

 

Edit: Marissa altså

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...