Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, så grusomt at det er slutt! Så akkurat siste episoden..

 

De siste minuttene var utrolig bra, tok nesten til tårene i noen av scenene. Slutten var akkurat slik jeg hadde forestilt meg. Selv om det med den lille gutten på slutten var litt over the top, så var det ganske bra.

 

Men faen at det er over. Nå sitter jeg og hører på soundtracket til s1 og vurderer og ta et lite maraton i nærmeste framtid..

Lenke til kommentar

En verdig avslutning på en serie som gjerne kunne levd lenger. De hadde jo tydeligvis nok historie allerede til en femte sesong, men den gang ei.p :(

 

Sentimental, cheesy, si hva dere vil - en sisteepisode skal være litt vemodig, og samtidig ha historie og litt humor i seg. Jeg synes sisteepisoden var bra. Får nesten litt lyst til å starte en maraton jeg også. *Mimre om de første sesongene*

Lenke til kommentar

Man kan ikke la tråden dø ut. :(

 

Tror vi forresten får se mere til Josh Schwartz fremover. Han har imponert meg.

8022413[/snapback]

Jeg håper da virkelig det. Hans neste serie skal handle om: "Privileged teenagers [who] attend an elite private school in New York City."

 

Men tviler egentlig på at det kommer til å fylle the OC sine sko. Navnet høres ikke så altfor lovende ut; Gossip Girl.

Lenke til kommentar

Det var i grunn bare sesong 1 og 2 som var noe tess. Syntes de kom på for mange rare ideer utover i sesong 3.

 

Begynner å bli en stund siden jeg så den nå, men ting som jeg husker da inkluderer det med at han surfer duden dør, marissa prøver seg som lesbisk..

 

Det blir bare litt for mye av det gode når mange sånne ting skjer på en gang.

 

Edit; Har forsåvidt heller aldri fått sett Season 4, tror jeg ikke kommer til å bry meg med det heller.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...