Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaa, det må jeg si ja..

Trodde faktisk noe tragisk skulle skje av en eller annen grunn.

Men veldig fin episode, veldig fin slutt på en era.

 

Dog, episoden bærer preg av mye klipping, kanskje ikke så rart, om det -egentlig- skulle ha vært liek 24-25 episoder, som de måtte presse ned i bare en avslutning.. Og ting gikk veldig mye fram og tilbake og veldig fort. Men jeg likte det kjempegodt for det.

Slutten med Ryan som kommer ut av bygninga som en suksessfull arkitekt-mann, og ser han lille gutten, det var så rørende. Hele historien kommer tilbake liksom..

 

6 av 6! i mine øyne.

Lenke til kommentar

Flott slutt, bra at det ble oppsummert litt hva som skjedde videre også, og ikke bare filming av at alle går i forskjellige retninger og inn i nye liv.. :)

 

Utrolig kjedelig at det faktisk nå er slutt, men har nesten lyst å begynne på sesong 1 eller 2 igjen.. :)

 

Fantastisk serie, om ikke den beste serien ever! :)

Lenke til kommentar

Skikkelig deppa her jeg nå =/

 

Siste episode var veldig bra, egentlig hele sesong 4 også. Morsomt at de satser på litt annerledes oppbygning av sesongen. The OC slutta når den var best og jeg kommer til å savne serien utrolig mye! Gud hvor mange timer jeg har sett på sesonger på sesonger om og om igjen.

 

RIP The OC :( For this is truly a sad day..

Lenke til kommentar

Skitepisode. Nesten litt forbannet over at de presterer å levere en så dårlig avslutning til en så bra serie. Sesong 4 har vært den desidert dårligste hittil og jeg skulle egentlig ønske at de avsluttet serien etter sesong 3.

 

Kjedelig da jeg er en skikkelig The O.C-mark (listen over de jeg har omvendt en nesten endeløs ;) ).

Lenke til kommentar

Delvis enig med LarsP. Den siste sesongen, særlig siste episode vitner om venstrehåndsarbeid. Man har hatt dårlig tid og har måttet finne måter å skape ny konstellasjoner som man kan avslutte med. Siste episode var veldig rørende, men det er mye fordi jeg er fan og det er trist at det er slutt. For ærlig talt, det var ikke akkurat nyskapende eller smart. På slutten når Ryan skulle "slutte ringen" så ble jeg ille berørt. Makan! Tydelig hastverksarbeid :(

Lenke til kommentar

Serien burde ha vart mye lenger. Det var alt for mye hopping fremover i tid i denne episoden, og hele den siste delen føltes bare som om man så en oppsummering som dem som er før episodene. Tydelig at de hadde mye mer de skulle ha fortalt, men at tiden var for knapp. Trist at Fox pulled the plug. :(

 

Også synes jeg den avslutningen med at Ryan skulle hjelpe han gutten ble litt for klisjéfylt og billig. Det minner om stilene mine fra ungdomsskolen.

 

Alt i alt en uverdig avslutning på en for det meste genial serie.

Lenke til kommentar

Synes det var en absolutt bra avslutning på The O.C. Vet at mange har gitt sesong 4 kritikk, men jeg må si at alt i alt får serien 10 av 10 hos meg. Det har vært den beste serien jeg har sett noen gang.

 

Når det er snakk om siste episode, så forventa jeg egentlig ikke no særlig da Schwartz har sagt at sesong 4 egentlig bare er en avslutning på serien, og hadde vel i utgangspunktet lagt lista ganske lavt. Derfor ble jeg positivt overrasket over siste episode. Synes det var greit å hoppe så mye frem tid i siste episode, for det ville hvert fall blitt for tullete hvis en hel episode skulle gå til det.

 

Er på en måte trist at det ikke blir no mer The O.C.. Men jeg synes avslutningen var fin slik at man slipper å ha i bakhodet at en dør eller et eller annet uopplart hele tida, slik som det har vært i de forrige sesongavslutningene.

 

Tror vi forresten får se mere til Josh Schwartz fremover. Han har imponert meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...