Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Husk at hvis bussen holder i en lomme på en vei der fartsgrensen er over 60, så har bussen vikeplikt..

8702252[/snapback]

 

Stemmer, men man bør vel allikevel gi uttrykk for at man er obs på at noen kan komme løpende ut foran bussen.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøre opp i hamar kl 12.00 i morra.

noen som har noe tips? noe jeg burde være obs på?

 

føler meg ganske sikker, men vet jo hvor nervøs man blir ved å ha noen som følger med på alt du gjør.

8754402[/snapback]

 

Ikke bryt vikeplikten. Høyreregel og fotgjengere er noe som ikke alltid er like greit å få med seg når en konsentrerer seg veldig.

Lenke til kommentar
Skal kjøre opp i hamar kl 12.00 i morra.

noen som har noe tips? noe jeg burde være obs på?

 

føler meg ganske sikker, men vet jo hvor nervøs man blir ved å ha noen som følger med på alt du gjør.

8754402[/snapback]

 

Du har vel hatt oppkjøringa nå?

 

Uansett, i Hamar sentrum er det JÆV**** mange enveiskjørte veier! Det er vel stort sett det eneste som er vanskelig!

Også pass på ved det ene lyskrysset, ikke så langt fra togstasjonen. Der må du stoppe forholdsvis langt fra veien, sørg for å stoppe ved den hvite stripen der :)

Lenke til kommentar

Tusen takk :D I dag kjørte jeg på gitar på egenhånd.

 

Og lykke til Catop og Ambidex! Kjør pent, og hold hodet kaldt. Tenk langt fremover, og tenkt hva ville dere gjort om du var alene i bilen, hadde voldsomt god tid og ikke hadde noe press på dere :)

Endret av Peprepupp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...