Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Dessuten, det KAN faktisk være tekniske årsaker til at de har begrenset spillet til Windows XP. Skulle likt å høre forklaringen på det. hehe. Uansett kan vi fortsette diskusjonen her: http://forum.gamer.no/index.php?act=ST&f=189&t=467837 Hvis noen er interessert da ...
pfa87 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Dette var triste greier. Man må jo pokkern meg ha Win XP for å spille det. Fy faen som jeg hater Microsoft nå. Det er vel de som har laget spillet og det er tydelig at de gjør allt i sin makt for å få folk til å kjøpe seg XP. JEG NEKTER. Da lar jeg heller være å kjøpe spillet. Er det egentlig lov å gjøre det de gjør? Man kan jo hverken bruke den nyeste MSN messenger i 2000, ikke den nyeste media playeren og ikke videoredigeringsprogrammet. Og nå dette? Pokkern som jeg er lei nå. Ja, de kan faktisk gjøre dette. USA er vel det mest liberalistiske landet i verden, og Microsoft har jo egentlig ikke brutt noen lover. Men er det så ille med XP da?
brd Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Har WIN xp , men veit noken om gode nedlasting steder, it-avisen = serveren er full
Alt-Ctrl Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Men er det så ille med XP da? Jeg vet ikke hvor mye det koster, men jeg gidder selvsagt ikke bruke penger på nytt OS når det jeg har fungerer glimrende. Kan fortsette diskusjonen her hvis man er interessert: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=467837&hl=
Uderzo Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Herlig spill, absolutt det beste spillet i AoE serien så langt. Funksjonen hvor du kunne sende skip til kolonien din med diverse ting var absolutt helt genial - og de deckene du kunne lage. Herlig. Eneste jeg savna i demoen var å sette opp forskjellige formasjoner. Husker det var i 2'ern, så det kommer vel i fullversjonen. Nå må jeg spille mer. UI Options -> show advanced formations
HetrTiXc Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Demoen mangler funksjon for å save... Ellers møtte den det meste av forventninger
Togo Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Herlig spill, absolutt det beste spillet i AoE serien så langt. Funksjonen hvor du kunne sende skip til kolonien din med diverse ting var absolutt helt genial - og de deckene du kunne lage. Herlig. Eneste jeg savna i demoen var å sette opp forskjellige formasjoner. Husker det var i 2'ern, så det kommer vel i fullversjonen. Nå må jeg spille mer. UI Options -> show advanced formations Ser man det. Takker.
Whalecore Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 hvor står pop limiten? ser den ikke, jeg og savner den :/ triste greier uansett, konge spill! Jeg ELSKER grafikken.. beste grafikk i strategi spill så langt, helt supert. Prøv å bruk anti-infantry artillery mot en mann... så ser dere ragdoll effekten, veldig kos å se fyren ta salto bakover
invalid_user Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Elsker treasures. Og det ble ikke lamt, det ble faktisk genialt! Digger den når man skal redde en jomfr..øh..settler i nød. 1 spørsmål: når man har bygget en trading post hos Native Americans - hvorfor sier de ikke fra at vi er venner?
Zatôitchi Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 synes det er bra at det ikke er pop~ limit Det er 200/200 poplimit.
invalid_user Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det synes jeg er drit. Men unlimited kunne jeg lage bataljonger. Men men.. Det er mer spennende å ha en limit.
Luchy Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 synes det er bra at det ikke er pop~ limit Det er 200/200 poplimit. ok hehe. har ikke sett pop~ limit
Fat_ASS Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 kan ikke noen komme med noen ingame screenshots??
TSP Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 (endret) Folkens! For alle dere som klager over ikke formasjoner osv... Prøvd å gå inn på "Options".... Er mange valg der, som kan være vært å huke av . Og så klart vil disse valga også lagre seg. edit: Der kan dere selvfølgelig velge å vise pop-limit osv. Når det gjelder "formasjoner" har de bare tatt med muligheten til å sette menna i defensive mode osv. I fullversjonen vil man så klart kunne velge hvordan folka skal stå... Kan ta noen bilder jeg sikkert. (F12 og det blir lagret i en "Dokumenter" -mappe. ) TSP Endret 9. september 2005 av The Strategy-player
zero cool90 Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Eg synst at heile aoe serien har våre bra og no når denne kom, toppa da seg helt ... lasta ned demoen i dag... har spelt det siden det...
donald D Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Herregud jeg har sett fram til dette spille lenge nå... Hvis det er sant at det er veldig likt aoe2 er jeg veldig fornøyd. I mine øyne er det et av det beste strategi spille ever . Gleder meg sikkelig til å prøve det ..driver å laster ned demoen nå
Bone Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Er det noen som vet om det kommer en Collector's Edition av spillet??
Mala Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vet dere, eg kan ikkje fordar slike spill av en eller annen grun, bortsett fra Homeworld serien Men dette skal eg jammen prøve ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå