Gå til innhold

Det verste med WoW


Anbefalte innlegg

enig med at huntere begynner og bli grådige :)

var i scarlet monastary med en hunter + andre, da vi tokk ned bossen i library droppet daggeren. SEFF sier hunteren N og roller, alle i gruppa sier why you need that? og VET du hva han svarer??

i need the gold  :!:

men huntere er saftige dmg dealere har sett en kammerat som er med i guardians (på daggerspine) som outdmg'er alle roguene og magene i MC  :roll:

Jeg har opplevd fra flere klasser som roller for g, det betyr ikke at alle i den klassen er dritt. Hvis en rogue roller på en int dagger som en mage vil ha, så betyr det ikke at alle rogues er grådige drittsekker. Det betyr bare at den roguen er en grådig drittsekk.

 

Verste med WoW: folk som har hatt 1 dårlig erfaring med 1 person i en klasse, så tror dem at alle i den klassen er slik. Nesten som rasisme dette. En mørkhudet person raner deg, alle mørkhudete personer er ranere...

 

Edit: Til Pug:

wowscrnshot0705052136489hz.th.jpg

Vi kicker alle rogues og bytter dem med huntere, ettersom rogues ligger BAK huntere i dmg!

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
Altså hvis man sier at rogues ikke er overpowered, så last ned World of Roguecraft 3. Ifra www.warcraftmovies.com

 

Altså i videon så tar han og banker warriors og flere klasser med lvl 1 dagger. (1-2 dmg) og uten klær.

 

Det er greit han er god, men INGEN klasse burde kunne gjøre det.

Men det betyr ikke at rogues er så veldig overpowered. Om de han sloss mot er gode og/eller har bra eqip, så kan dem ta han selv om han bruker bra equip. Er jo ingen som går rundt naken uansett, så det spiller ingen rolle om klassen er bra da eller ikke.

Lenke til kommentar
jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

Holy shit, hele èn lvl foran!! :ohmy::ohmy: Du fortjener en diplom.

Lenke til kommentar
Altså hvis man sier at rogues ikke er overpowered, så last ned World of Roguecraft 3. Ifra www.warcraftmovies.com

 

Altså i videon så tar han og banker warriors og flere klasser med lvl 1 dagger. (1-2 dmg) og uten klær.

 

Det er greit han er god, men INGEN klasse burde kunne gjøre det.

Men det betyr ikke at rogues er så veldig overpowered. Om de han sloss mot er gode og/eller har bra eqip, så kan dem ta han selv om han bruker bra equip. Er jo ingen som går rundt naken uansett, så det spiller ingen rolle om klassen er bra da eller ikke.

allerede tråd om det emne

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spillt wow enda eller noe men her høres det

ut som om "rogues" og "huntere" etc er bestemmte typer

mennesker, jeg mener ikke ta alle under samme tak.

"Rogues er så barnslige".. Ja alle de barnslige velger rogue, sannsynlig.

"Hunters er jerrige", å ja alle de gjerrige velger hunter.

Står det sånn sitat over hver class? Hunter: "a very greedy class, likes

to ninjaloot". Komisk ;)

 

En annen ting, det blir dumt å si at den og den classen er

feig etc, som jeg har hørt ofte, alle classene er en del av spillet

og alle classer har sine fordeler. Hvis dere synes pala's eller rogues

er feige hvorfor ikke velge den classen selv? Hadde dere vært den

classen selv hadde dere sikkert ikke vært enig i det.

Endret av Destructionz
Lenke til kommentar
jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

Holy shit, hele èn lvl foran!! :ohmy::ohmy: Du fortjener en diplom.

poenget var at pug sterkt mente at alle rogues gjorde mere damage enn hunters og det motbeviste jeg med det eneste eksemplet jeg har akkurat nå.

Lenke til kommentar
jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

Holy shit, hele èn lvl foran!! :ohmy::ohmy: Du fortjener en diplom.

poenget var at pug sterkt mente at alle rogues gjorde mere damage enn hunters og det motbeviste jeg med det eneste eksemplet jeg har akkurat nå.

Jeg mente ikke det, det var det Radhoo sa.

 

Lista bruker å være som følgende. 5 rogues på topp, så kommer huntere og mager om hverandre etter det.

 

Som du sier, du har ikke vært mye i MC. Flesteparten av mobsene der skader flere enn kun tanken som den angriper, les aoe dmg. Så når flere enn tanken får skade, så betyr det at healerne må heale flere. Hvis vi da bytter ut huntere, som ikke får skade, med flere rogues som får skade, så må vi ha flere healere. Flere healere betyr mindre dmg, mindre dmg betyr at flere tar skade over tid.

Så igjen, spill mer i MC før du uttaler deg igjen. Huntere er gratis dmg, rogue er betalt dmg.

Neste det du kommer med er vel at mc bør kjøres med 1 warrior, 19 prester, 1 mage, 1 warlock og resten rogues. Dette pga at rogues gjør mest dmg, trenger en mage til decurse og warlock til SS. Druids og palas healer ikke så mye som prester, så de trenger vi ikke. Eller kanskje 1 av hver for buffs.

Jepp, kan hende jeg tar feil. Jeg har ikke tatt noen bosser i MC enda, venter på at guilden skal bli stor nok. Vi har nettopp begynt på MC, og skal ta det første ordentlige forsøket til helga om nok spillere blir med.

 

 

Pug. Etter som jeg har lest dine poster så syntes jeg at du virker så jævlig trangsynt til både rogue som er imba og hunters som suger max. Prøv for all del å se andre punkter og, som med CHT og BB, minimal økning for huntere? Den er da like minimal for warriors og rogues, hvor mange ganger har du vært i MC? Hvilke bosser har du tatt etc? Og hvilket eq har du atm?

Ingen bosser enda, dessverre. Jeg kan godt innrømme at jeg ikke bør uttale meg om hvordan huntere fungerer end-game, men de erfaringene jeg har med huntere tilsier at de er langt fra nødvendige i instancene som er under MC etc (scholo/ubrs/strat). Jeg har alt av gear som det er mulig for meg å få tak utenom MC/BWL/Onyxia utenom to ting.

 

som med CHT og BB, minimal økning for huntere? Den er da like minimal for warriors og rogues

Dette må jeg nok si meg uenig i. Påstar du at huntere får like høy dps økning fra CHT/Brutality som en hvilken som helst melee klasse? :dontgetit:

 

 

 

 

Jeg er trangsynt fordi de fleste hunterne jeg har groupet med har vært grådige jævler som har sagt need på absolutt alt, ikke bare rogue gear, men alt mulig som andre klasser får 100x mer nytte av. (Sier ikke at dette gjelder for hunterne her på wow forumet, men jeg håper dere skjønner at jeg er trangsynt pga. dette).

 

 

Mente ikke å fornærme noen, kan godt hende dere er en (av få) huntere som faktisk er gode (har møtt... 2 (mener jeg og huske) gode huntere som faktisk visste hva de gjorde og ikke sa need på alt. 2.) Ordene "Hunter, brutality blade, core hound tooth, le høyt" gjorde meg litt småirritert :)

 

 

 

Altså hvis man sier at rogues ikke er overpowered, så last ned World of Roguecraft 3. Ifra www.warcraftmovies.com

 

Altså i videon så tar han og banker warriors og flere klasser med lvl 1 dagger. (1-2 dmg) og uten klær.

 

Det er greit han er god, men INGEN klasse burde kunne gjøre det.

Du vet ikke hva du snakker om. "World of Roguecraft" er bare tull: 1) Motspillerne kan jo ikke spille klassen sin. 2) Han bruker bare abilities som ikke er avhengig av weapon dmg. 3) Han har en talent build som er spesielt laget for den filmen; minst 31 points i subtelty. Det er nesten ingen som går så dypt i subtelty pga. den suger til alt annet enn akkurat det han gjør; drepe en spiller hvert 10ende minutt.

Lenke til kommentar

Pug, huntere er en klasse som faller mellom mange stoler når det gjelder gear og melee våpen. Tar vi et våpen så griner warriorene, tar vi et annet griner roguene osv osv. Mener du at vi skal vente til ALLE de som trenger det skal ha det før noen huntere får lov å tenke på å rulle på ting? Våpen som er endgame til huntere, men ikke til roguer, men som roguen trenger. F.eks Scarlet Kris. En dagger med 10 agi og 10 sta. En dagger som en rogue bytter fort ut med en dagger som dropper fra MC eller som en kan grinde seg til hos AV. Hunter eller rogue? Scenario: Scarlet kris dropper. Hunter: "N", rogue:"N", Disse to er i MC hver uke. BB og CHT dropper i MC. Hvem skal ha Kris? Roguen? Kan hunteren by på BB eller CHT hvis den dropper dagen etter? Selv om roguen mener den er 10x bedre enn kris?

Lenke til kommentar

Hvilken andre klasser kan nuke en mob og i teorien aldri få aggro? Jo, hunters som bruker FD aktivt. Rogues kan vanish, men har x antall min CD. Så jeg står bak i gruppa, nuker mobsene til en annen dimensjon, tar aldri aggro, trenger ikke noe heals. Mens en og en rogue spiser støv ved den samme moben.

Skal til bwl imorra, skal ta et screen av dmg dealt/healing recived ratio. De fleste bossencounters så er det kun bandasje som er min healing. Luci, magna, Garr,Gehennas,Golemagg og Major domo. Disse er bossene jeg klarer meg med bandasje, så lenge jeg ikke noober.

Luci: Jeg står utenfor rekkevidden av curse.

Magmadar: jeg står utenfor rekkevidden av fear og flytter meg når jeg blir spytta på.

Garr: Range, nuff said.

Gehennas: Står utenfor rekkevidden av curse

Golemagg: Range

Major domo: Range

 

Disse trenger jeg healing på:

Ragnaros

Shazzrah

Baron Geddon. Klarer meg uten healing hvis jeg ikke får bomba.

Lenke til kommentar

Det værste med WoW er at det går utover søvnen og at du blir sinnsykt avhenig;) andre ting er at når du er så dumsnill og skal hjelpe noen lavt level og tar de med til DM foreksempel og de sier at de NEED alt du får som en loot. selv om de er for lave til å bruke mail eller at de er en Warlock og tar leather.. dette er forferdelig irriterende. det er ikke det at jeg trenger lavt level ting.. men det kommer da noe penger ut av det. vis du ikke da har el Alt. Caracther som du vil gi det til.. hvorfor kan vi da alle roll for alt?. men men det får jeg da ikke gjort noe med :D men det som også kunne ha gått som jeg har begynt å gjøre er å spørre den jeg er i party med om hva slags skills de har, og har de det samme som meg så roller vi om det.. det er rettferdig og ingen sure miner.. de fleste fallene da;) :hmm:

Lenke til kommentar
Våpen som er endgame til huntere, men ikke til roguer, men som roguen trenger. F.eks Scarlet Kris. En dagger med 10 agi og 10 sta. En dagger som en rogue bytter fort ut med en dagger som dropper fra MC eller som en kan grinde seg til hos AV. Hunter eller rogue? Scenario: Scarlet kris dropper. Hunter: "N", rogue:"N", Disse to er i MC hver uke. BB og CHT dropper i MC. Hvem skal ha Kris? Roguen? Kan hunteren by på BB eller CHT hvis den dropper dagen etter? Selv om roguen mener den er 10x bedre enn kris?

En hunter klarer fint å skaffe seg f.eks. dual bone slicing hatchets. Det er 26 agility + 10 stamina. Legg til dual agility enchants, og du er oppe i 56 agility og 10 stamina. Det er 112 attack power, rundt 1% crit, og 100 hp, right?

 

Scarlet Kris gir 5 mer stamina på bekostning av 3 agility. Forskjellen er ikke så stor med andre ord. Og jeg ville ikke brydd meg så veldig med å få tak i Scarlet Kris, den er tross alt ikke så bra for rogues. Den er 1,5 speed, så den passer ikke spesielt godt i verken main eller off.

 

 

1agi = 2 ranged attack power, right? Og 50agi = 1 crit, right?

 

CHT gir 9 stamina og 1% crit. Om du også da får tak i BB får du 9 stamina til, og 1% crit. Str gjør ikke noe får ranged damage så vidt jeg vet.

 

Sammenligning (med dual agility enchants):

2x Bonce Slicing Hatchet: 112 ranged attack power, 100 hp, ca. 1% crit.

 

CHT & BB: 60 ranged attack power, 180 hp, ca. 2,5% crit.

 

 

Alt i alt taper huntere altså 52 ranged attack power, men tjener 80hp og 1,5% crit på skaffe seg CHT & BB (sånn ca.). Tidligere jeg hadde en hunter diskusjon fikk jeg høre at crit ikke er kjempeprioritert hos de fleste huntere, så 1,5% crit er ikke mye bedre enn 52 ranged attack power.

 

Altså: Huntere tar ikke akkurat så veldig skade av å vente en stund på CHT & BB, mens melee (spess rogue, som skal deale dmg) tjener mye mye mye mer på å få tak i CHT & BB før huntere. Jeg sier ikke huntere ikke skal få dem, men jeg mener bare at melee (les: rogues, evt warriors) har mye mer nytte av de i forhold til en hunter.

 

Uenig?

Lenke til kommentar

Men hvis du leser den posten som jeg skrev, den posten du kom med kun et bilde uten argumentasjon. Så står det " Den dagen Core hound tooth og Brutality blade blir åpen for bids for alle klassene så byr jeg på dem."

Ettersom du aldri har vært i MC, så trodde du vel at ingen har vært i MC. Jeg har vært i MC i siden mars/april. Dvs at mange av roguene våre går rundt med x antall epic melee våpen. En for hver situasjon.

Blasteshot launcher er åpen for alle klasser, selv om det er noen huntere som har kun core markman. Det jeg sier er at når x% av roguene har disse såkalte rogue-only våpen, så åpnes de for andre. Dvs de som har nytte av dem. Altså warriors og huntere. At warriorenen har 1. pri da er jeg sterkt uenig i. Ettersom det dropper våpen for dem, som ikke huntere trenger. Jeg stiller meg ikke bakerst i kø i all evighet.

BTW: CHT har 20 attackpower.

Ofrer 6 agi mot 2% crit.

Grunnen til at jeg går med Iced barbed spear nå er pga stanimaen jeg mister hvis jeg bytter til dawn's edge. Men etter patch, der jeg får 10% mer hp, så bytter jeg til 2x crit våpen.

Den andre posten der jeg sa at crit ikke er alphaomega hos huntere, så mente jeg mest på critgear mot hitgear og masse agi/sta gear.

Lenke til kommentar
Hvilken andre klasser kan nuke en mob og i teorien aldri få aggro? Jo, hunters som bruker FD aktivt. Rogues kan vanish, men har x antall min CD. Så jeg står bak i gruppa, nuker mobsene til en annen dimensjon, tar aldri aggro, trenger ikke noe heals. Mens en og en rogue spiser støv ved den samme moben. .

Hørt om feint? ikke uttal deg om klasser du ikke vet nok om. Å en god rogue trekker ikke aggro fra en warrior, det skal ikke en god mage gjøre heller.

Å huntere sier need på alt for mye, jeg aksepterer at de roller på sverd med Ag og slikt.

Men faen, Barman Shanker er faen med rogue loot så det holder. En av de beste Ambush daggerne som er. En hunter rollet idag på den, jeg klikket totalt men takker bare gud for at den andre rogue'n vant over han!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...