Gå til innhold

Det verste med WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste må vel være NinjaLootere!

 

Jeg ble det for ikke så lenge siden!!

Jeg hadde akkurat skaffa meg en gruppe til en instance, hadde hørt at det droppa en nice dagger der.. ble glad siden jeg var den eneste som trenger dagger(rogue) så når den droppa rolla warrioren Need! Han skulle ha det til skjoldet.. latterlig!

 

Også var det en kompis av meg som var i Gnomeregan.. han var warrior, så skulle det visst droppe en veldig fin 2h Axe.. han spillte lenge igjennom instancen siden den droppa av siste boss.. når den droppa så rolla Magen Need! :nei: Han skulle visst ha penger til mount!! ;)

Lenke til kommentar
Dem heter forsatt undead, noe som var litt av poenget mitt. Hva med å kalle dem noe annet kanskje? Makan til vrøvl.

5180285[/snapback]

 

de kaller seg strengt tatt the forsaken og er undeads med fri vilje og kan tenke selv warcraft historien sier akkurat dette, de er ikke bare funnet på for å få en rase til.

Lenke til kommentar
jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

4798920[/snapback]

 

Jeg var i RFD i lvl 41 og gjorde mer skade enn en lvl 51 hunter... Men det har heller ikke noe med saken å gjøre, for RFD er ikke MC, BWL, Onyxia, er det vel?

 

Hvorfor ruller du ikke need på Bow? Har du kansje aldri sett en hunter med bue før? (les: Rhok'Delar) Dette bare viser at du ikke har helt greia :p Dverger har Gun Spec., ja men herregud, det fins da grenser?

 

Uansett, det er sjelden noen gjør mer damage enn meg, og det er helt og holdent pga. AoE mot masse mobs. Rogues gjør massiv skade mot én mob, mens mages er AoE kongene og er megagode i å deale utrolig mye skade mot mange mobs samtidig.

 

Til slutt: Ingen av klassene kan utfaseres av WoW, fordi alle har sin funksjon. I MC har huntere en klar fordel over rogues når det gjelder å servere skade, fordi de opprettholder DPS på Shazzrah, noe som er umulig for rogues pga. Super-buffed Arcane Explosion som dreper dem i løpet av meget kort tid, nesten slik som flaggermusene i ZG. Du kan IKKE sammenligne skade på hunters vs. rogues i MC eller Onyxia der mye består av ranged fighting. For å se hvem som gjør mest skade er det average DPS som teller, ikke total skade...

 

Jeg har ingenting imot hunters som byr på BB eller CHT, men siden melee er rogue/warrior hoved DPS, er det en selvfølge at de får førsteretten på våpen som utgjør stor forskjell for deres innsats i end-game instances. Hunters har selvølgelig førsterett på Blastershot/Striker's Mark, men hvis de har fått seg Epic questen synes jeg at de bør passe disse ranged våpnene til andre huntere som trenger dem, evt. rogues/warriors som passiv stat, noe som er hele grunnen til at hunters vil ha CHT/BB.

 

Jeg har derimot MYE mot hunters som roller på våpen i pickup groups pga. DPS. Er drittlei "i need the DPS when I have to go melee" kommentarer. Mange (ikke alle) hunters er fjortiser med vansker for å forstå spillet, noe som virkelig har slått dårlig ut på majoritieten av hunters, som er vanvittig kule og snille å spille med.

 

My two cents..

Lenke til kommentar
jeg var i ZF ista (er bare lvl 45 hunter), bruker damage meter, ifølge den så gjorde jeg mest damage av alle der (46 rogue, 44 priest, en annen 45 hunter, 47 warrior), så allikevel om roguen var 1 lvl høyere enn meg så gjorde jeg mer damage pluss at som Radhoo sier så trenger ikke hunters like mye healing.

 

edit: og for de som lurer så har jeg aldri sagt N på en dagger, mace, staff eller bow siden jeg er dwarf. og oftest ikke på noe annet våpen som ikke har agility, dodge eller crit.

4798920[/snapback]

 

Jeg var i RFD i lvl 41 og gjorde mer skade enn en lvl 51 hunter... Men det har heller ikke noe med saken å gjøre, for RFD er ikke MC, BWL, Onyxia, er det vel?

 

Hvorfor ruller du ikke need på Bow? Har du kansje aldri sett en hunter med bue før? (les: Rhok'Delar) Dette bare viser at du ikke har helt greia :p Dverger har Gun Spec., ja men herregud, det fins da grenser?

 

5184911[/snapback]

 

hehe det der var det lenge siden jeg skrev :p for å forklare litt om det med bows så sa jeg ikke at jeg aldri kom til å neede en bow, jeg sa bare at jeg aldri hadde needet en bow. på den lvlen hadde jeg ikke engang lært meg å bruke bows, og alle bows som droppet i instancer likte jeg ikke pga de var alt for kjappe. jeg liker guns og crossbows bedre siden jeg gjør mer dmg med aimed shot og multi shot med dem. men nå som jeg er høyere lvl satser jeg på å skaffe ancient bone bow snart så jeg har ingenting imot dverger med bows. Poenget med at jeg er dverg er at hvis jeg finner en bow med lik dps som min gun, men kjappere så velger jeg selvfølgelig å bruke gunnen og det samme om bowen har 1 mer dps elns. akkurat nå bruker jeg crossbow så den +5 to guns driter jeg ganske fint i. :)

Lenke til kommentar

- Customization Engine lik 0 . Valg mellom noen få ansikt og hudfarge... Absolutt verste custom motoren jeg har vært borti.

 

- Altfor lett og derfor det har blitt så populært som det har blitt

 

- Siden det er lett så tiltrekker det seg veldig mange unge

 

- Siden det tiltrekker seg veldig mange unge så får man også 1337 pwn pwn generasjonen på kjøpet

 

- Ingen mening eller mål med PvP

 

- Combatsystem som er kanskje også noe av det verste som har vært i ett MMORPG

 

Egentlig helt utrolig at WoW har blitt så populært men jeg konkluderer med at enkle spill tiltrekker flesteparten sånn som Counter-Strike. Enkle og kjappe spill du kan sette deg ned med uten å tenke så veldig mye.

Lenke til kommentar
- Customization Engine lik 0 . Valg mellom noen få ansikt og hudfarge... Absolutt verste custom motoren jeg har vært borti.

 

- Altfor lett og derfor det har blitt så populært som det har blitt

 

- Siden det er lett så tiltrekker det seg veldig mange unge

 

- Siden det tiltrekker seg veldig mange unge så får man også 1337 pwn pwn generasjonen på kjøpet

 

-Ingen mening eller mål med PvP

 

- Combatsystem som er kanskje også noe av det verste som har vært i ett MMORPG

5188771[/snapback]

 

Jeg er enig med custimization delen, men ser ikke på det som noe spesielt negativt, da jeg heller vil folk skal se ut som om de hører til i Warcraft verdenen, og ikke se 1m høye megatjukke lilla orcs med blått hår osv.

 

Ja, det er lett å levle, det er lett å sette seg inn i, og det er lett å spille alene. Men endgame instanser derimot er langt fra lett. Det kreves masse hard jobbing og trening for å få 40stk til å takle bosser i MC og BWL. Jeg kan ikke tenke på et spill akkurat nå som er mer krevende på den delen.

 

Ja det tiltrekker seg mange unge, ikke bare på grunn av at det er lett å sette seg inn I, men også på grunn av Blizzard selv. Mange som ikke hadde noenting til overs for MMORPGS men begynte med WoW bare forde de hadde spillt Diablo2, Starcraft og Warcraft liksom. Får masse fanboys med på kjøpet der.

 

Tja, går ikke PvP ut på det samme som resten av spillet da? Nemlig å underholde seg selv? Den dagen et spill får en mening annet enn underholdning, da skal jeg begynne å lure litt i allefall. Hvis du tenker på mening i form av items, så har man jo det også hvis man får høy nok rank. Selv om det IMO ikke er verdt tiden det tar.

Lenke til kommentar
Det verste med WoW er:

 

Überlagg under raids

 

Ninja huntere, nei dere har ikke mer bruk for daggers en rogues...

 

14tisser som spiller på pappa sitt kredittkort

 

Og shammys er kanskje liiiiiitt overpowered

 

Ellers et meget bra spill :)

5189393[/snapback]

 

Er virkelig shammys så overpowered?

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er ialfall at de er det... Jeg har en lvl 45 rgoue og klarer å ta like lvls om jeg fyrer allt av skills på de men om det er en shammy som kan sin klasse så er jeg DØ!

 

Hiver ut all værdens totems dask frostshock -1000 hp kommer ikke nær han engang ser at kampen er tapt vanish svikter som vanlig og whips kampen er over...

 

Er ærlig talt ikke helt sikker på om de er så overpowered men er litt frustrerende å se i BG at sånn 4 stykker angriper shammyen og han bare står å tar slag etter slag etter slag, kan ta opptil 30 sec før 4 stykker klarer å rive han ned. Om de ikke er overpowered så er de seigliva som f***!

Lenke til kommentar
Det verste jeg veit om er når du sitter på mounten og prøver å komme unna store, slemme monstre og får dazed. Følgelig forsvinner mounten og du er fortapt!

5188949[/snapback]

 

Verste jeg vet er når du ser en i BG som du har eid gang på gang som snur tvert om og flykter :p

 

Er nok mang en hunter som har fått passe vondt av stunlockene mine, for ikke å snakke om druids hehe. De som er verst på å flykte er merkelig nok tauren, aner ikke hvorfor, men de bare snur med en gang.

 

Dessuten synes jeg ikke det er gøy å spille i BG når horden klumper seg opp og går i klynger på 10 stykker mot spredte alliance.

 

Det å spille på alliance betyr også null healing med mindre du er i guild group, pick ups funker aldri i BG, da de flese bare går rundt og dreper kun for HK's men glemmer å ta flagg/baser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...