Gå til innhold

Det verste med WoW


Anbefalte innlegg

Rogue:"Buhuhuhu, en hunter rollet på en kappe med agi og sta. Det var lett en rogue kappe"

Hunter: "Hva faen, jeg trenger agi og sta like mye som deg, så STFU!"

Rogue:"Alle huntere må brenne i helvete i all evig tid. Lett jeg roller på Ancient petrified Leaf når den dropper neste gang!111oneone"

 

Når skal rogues lære seg at huntere trenger mye det rogues trenger? Det irriterer meg. Den dagen Core hound tooth og Brutality blade blir åpen for bids for alle klassene så byr jeg på dem. Så skal jeg lage en megastor post på forumet om det og for å så bli flamet til døde av fjortis rogues som ikke vet bedre. Så skal jeg sitte der med et megastort smil og le og le og le :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den dagen Core hound tooth og Brutality blade blir åpen for bids for alle klassene så byr jeg på dem. Så skal jeg lage en megastor post på forumet om det og for å så bli flamet til døde av fjortis rogues som ikke vet bedre. Så skal jeg sitte der med et megastort smil og le og le og le :!:

negative11.jpg

Lenke til kommentar

Så du sier at CHT og brutality blade ikke er bra for hunter? begge har crit og stats.

WHINE!

PUG er en slik fjotisrogue som ikke forstår nytteverdien av slike items til hunters. Fordi i hans lille verden så er 1h dagger/swords kun til rogues og ingen andre klasser.

 

Edit: Jeg har opplevd at en rogue kom med en NEED på en int dagger pga at dpsen var høyere enn den han hadde. Så alle rogues er ninjalootere. Så det så.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Jeg trodde guilden min hadde en hunters først på ranged og rogues først på melee. Så jeg har passa på mange CHT som har gått for minste pris. Helt til den dagen hvor ledern vår sa "Det har aldri vært noen class restriction på ranged, open bid" når Blastershot launcher droppa. For å si det sånn så løper jeg rundt med core markman rifle og en rogue og en warrior løper rundt med Blastershot.

 

Jeg har mest poeng nå og jeg tar den neste CHT eller brutality blade som dropper. For nå er jeg rimelig pissed

 

btw, hunter.

Lenke til kommentar
Hunter som ninjaet http://www.thottbot.com/?i=26135 i dag på grunnlag av "I need intellect" . :o

Så lenge det ikke var noen warlocks med, så ser jeg ingen grunn til at ikke alle klasser som kan bruke stav rolle på denne. 30 sta er veldig god for alle klasser. Og det er ikke noe som tilsier at dette er en pure casterstav. 30 sta, 20 spirit og en int buff hvert 30. min. Nam nam for alle klasser.

Lenke til kommentar

Jeg syns det verste er highlevel folk som syter over at klassen deres ikke er bra nok. Nesten alle lvl 60 folk har et eller anna nerdete å klage over, sikkert fordi de er såpass lei spillet allerede. Syns også det burde vært dobbel runspeed når man er Ghost, rimelig lei av å traske i 10 minutter tilbake til liket sitt.

 

Ellers syns jeg det er ille store avstander på quests over lvl 30, må ofte over utrolig store områder for å fullføre quests etterhvert, som igjen betyr mye trasking langs øde landeveier i 30minutter-1 time.

Lenke til kommentar

noe av det jeg syns er værst med wow er såklart laggen i IF og sånt.

også er jeg lei av att alle kviner på at alle huntere er ninjalootere og sånt! det er spes rogues som kviner over det etter det jeg har skjønt. når skal de skjønne at huntere trenger de samme stats som de?

 

er greit at daggers og sånt trenger roguer mer enn hunters men sword med masse agi og sta så skal huntere ha ! og jeg mener at buer og guns burde gå først og fremst til huntere !

Lenke til kommentar

jeg er glad jeg er i et godt guild jeg, kjenner meg ikke igjen i noen av disse hunter VS rogue påstandene

 

on topic:

 

- IF laggen tar liv av meg snart

- At jeg valgte å level`e en druid til 60 :) (syntes synd på alle de nye druid spillerne som valgte druid fordi de får catform)

- At flyturen fra Theramore til Auberdine tar nesten 15 minutter

- At ratchet ikke har en flightpath :(

- At fra 30-40 så kan man nesten bare queste i STV

Endret av str00tz
Lenke til kommentar
Så lenge det ikke var noen warlocks med, så ser jeg ingen grunn til at ikke alle klasser som kan bruke stav rolle på denne. 30 sta er veldig god for alle klasser. Og det er ikke noe som tilsier at dette er en pure casterstav. 30 sta, 20 spirit og en int buff hvert 30. min. Nam nam for alle klasser.

Radhoo jeg er enig i 99% av det du sier, men akkurat den der var en liten smule drøy imo. Greit nok at huntere trenger intelect/stamina/spirit, men er ikke den staven der litt mer endgame for en mage/shaman/druid? Jeg er priest og syntes at stamina er omfgwaste2kx, for mager er det veldig fint, vet ikke hvordan det er for andre klasser. Warlocks er klart 1pri, men hadde prioritert andre castere før hunter på akkurat den.

Lenke til kommentar

Det verste med Wow er sutrete, masete folk i tenåra. Jeg får alltid spørsmål som "CAN U HELP ME PLZ", eller "give me 5 silver plz".

 

Jeg svarer alltid "why?". 80% av alle som spør gir seg da... Hvis de fortsetter sier jeg "no", og til slutt /ignore.

 

Jeg har blant annet en lvl47 hunter. Jeg needer langt i fra på alt. Jeg tror ikke problemet er at alle huntere needer på alt, bare at de som driver å generaliserer her må slutte å henge med idioter :p

 

Friends liste og guild er til for idiot-limiting, det funker ganske bra for meg hvertfall.

Forutsatt at man ikke er idiot selv, seff...

Lenke til kommentar
Radhoo jeg er enig i 99% av det du sier, men akkurat den der var en liten smule drøy imo. Greit nok at huntere trenger intelect/stamina/spirit, men er ikke den staven der litt mer endgame for en mage/shaman/druid? Jeg er priest og syntes at stamina er omfgwaste2kx, for mager er det veldig fint, vet ikke hvordan det er for andre klasser. Warlocks er klart 1pri, men hadde prioritert andre castere før hunter på akkurat den.

Stamina er vel ikke akkurat waste for priests i pvp, er det vel? Mager, vel kjekt med stam for pvp, men ikke så nøye for pve? Druids, joda. Dette er vel det eneste virkelige warlock itemet utenfor MC.

 

Castere> hunter, imho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...