Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Eneste argumentet fra de som støtter Ice Block nerfen er at de sier det er OP å kunne stå immune så lenge. Det er jo helt ubrukelig å bruke Ice Block slik, ettersom man i 99% av tilfellene bruker den for å cleare dots og å kunne kontre/bryte andre klassers abilities, å bruke den to ganger er grunnen til at man har Cold Snap omtrent(ja jeg vet den clearer CD på alt) og jeg skjønner ikke hvorfor f.eks rogues ikke for en cooldown på sine abilites når de bruker Prep.

 

Double Ice Block er noe jeg MÅ bruke hver gang. I 3v3 hvis to rogues velger å kun gå dps på deg mens de CC'er healer er double Ice Block det eneste som kan redde deg fra å dø. Melee kommer til å drepe mages hele tiden nå med engang de ser første ice block er brukt opp.

 

For ikke å snakke om i 2v2, hvis man møter to rogues. Hvordan skal man kunne i det hele tatt hjelpe den andre hvis man blir Sapped->Ice Block-> LOL 30 SEC-> Blind?

Endret av cve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på bouble og iceblock er jo at i stedet for å kunne løpe rundt, heale deg og alle andre til 100% hp, samt ha muligheten til å gjøre dps, så er man fanget i en isblokk, uten mulighet til å gjøre noe selv. Iceblock er egentlig ikke mer enn en kort blessing of protection som fjerner dots : )

Lenke til kommentar

Problemet er var at man aldri kunne få drept den magen når han var immune i 30 seconds, noe som er mye.

 

I et 3on3 team med pala/warr/mage vil man ta magen først, spesielt når magen er 40/0/21 får han MYE MYE MYE burst og er farlig, mens det tar lang tid å drepe warrioren. (med pala backup)

 

Forstår nerfen helt egentlig jeg, selvom hadde vært fint om det ikke skjedde :p

Lenke til kommentar
Magen min har nå truffet 26, og dermed fått CoC, derfor lurte jeg på om noen kunne sette sammen et frost-aoe build til meg..

 

Level 26 frost build altså.. <3

8421787[/snapback]

 

Tror fortsatt du heller burde gå for single target kill en stund til, bedre med AoE når du er høyere level.

Lenke til kommentar

Aldri fått AOE grinding til å bli noe særlig effektivt jeg...:p Mulig jeg bare gjør det feil, men kunne ta 4 mobs samtidig, men da brukte jeg opp hele manapoolen så og si. Mye mer effektivt med singletarget for meg. Hvis jeg tok fler enn 4 mobs, drepte de meg som regel:P

 

Var effektivt når jeg spilte sammen med en priest hele tida, men ikke ellers...

 

Pluss at det er sjelden det bare er meleemobs. Alltid en eller annen ranged jævel, og hvis det er noen som resister noen spells, så er man også fucka, hvertfall om cold snap er på cooldown...

 

 

Men som sagt, godt mulig jeg bare gjør ting feil... ( har ikke erfaring over lvl 50)

Lenke til kommentar
Magen min er fryktelig dårlig, skjønner ikke hvorfor, Frostbolt tar å critter 300, er lvl 37, wtf liksom? Her er profilen; http://armory.wow-europe.com/#character-sh...lvanas&n=Kimmag

Hvorfor tar den så lite?

8454512[/snapback]

 

Du har jo 19 spell dmg. Er ikke rart du ikke critter høyt. Men 300 var litt lite ja, sikker på at du ikke bruker en lavere rank frostbolt enn lvlen din? Selv critter jeg opp mot 900 med pyroblast og er lvl 36 ^^ Har 130 fire dmg though.

Lenke til kommentar
Doh, da må jeg ut med 20g fro å gå over til Fire? er det ikke mulig å få bra crits/dmg med Frost?

8458720[/snapback]

 

Fire vil alltid gjøre mere burst damage enn ice.

Det er vanskelig å få store frost crits på så tidlig lvl.

Som andre har nevnt her, skaff deg gear med spelldamage.

Jeg tittet litt på profilen din, men der var du 34. Regner med du har fått deg noe bedre gear nå.

 

Ser du har brukt honor på en kappe fra WSG, hvorfor det egentlig? Den er jo til healers unødvendig til en mage. Skulle heller ha spart honor og merker for bracerne du kan få på lvl 40. Faktisk er dem så bra at du ikke trenger nye før du kan resie til Outland.

Skal du ha deg BG gear til lvl ville jeg tatt AB. Det er både et par bra boots og et fint belte du kan få deg derfra til bruk på 38.

 

Får du opp spelldamagen vil du nok se en forandring på crits, og generelt vanlige hits. :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere er bra steder å lvle opp en lvl 12 belf mage? Er i Ghostlands atm, men det er så dystert der, så jeg vil dra et annet sted...

 

En annen ting: Er det noen instancer jeg kan ta på rundt lvl 12? Er det i det hele tatt vits i å ta instancer på så lav level? Synes dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...