Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mage ruler! men for all del IKKE SPILL HORDE!:D

Ally er best:) er selv Gnome mage:D KJempe morro i forhold til å gå å leke skummel i skogen, sånn som horder gjør:)

8510263[/snapback]

Måten det hele er formulert på kronet med smilies får meg til å tenke:

 

"Phew"

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Jeg finner ikke igjen innlegget, men mener å huske det var noen her på forumet som for en tid tilbake nevnte at det var fullt mulig å selv lage mage-gear som var like bra som det man måtte vær så heldig å få tak i fra instancer. Stemmer dette? Jeg er ikke (nødvendigvis) ute etter det ypperste av det ypperste, men det må være bra.

 

Dette forutsetter vel i alle tifeller at man har tilnærmet maks skill i tailoring - og ikke minst: patterns og mats. Nå, som jeg endelig har skaffet meg epic flying mount, hadde jeg tenkt å ta opp igjen tailoringen for å få den opp på et anstendig nivå (for øyeblikket på 201).

 

Så hva gjør jeg nå? Hvor/hvordan får man enklest tak i patterns til godt mage-gear? - gjerne også konkrete eksempler. Drops? Instancer? Farme rep for ymse factions? AH? Annet? Tailoring var ikke i mine tanker før etter at jeg nådde lvl70, så kanskje valgte jeg feil når jeg gikk for Scryers fremfor Aldor?

 

Jeg trenger et helt konkret mål å jobbe mot slik at man slipper å virre rundt og gjøre ingenting - det er faktisk det største "problemet" med å være lvl70.

Lenke til kommentar

Finnes jo et spellfire set elns, koster endel men er på høyde med kara gear. Du trenger ikke tailoring selv da disse settene er boe. Du burde også bli exalted med Scryers så du får shoulder enchant og en nice ring, og shat'ar så du får head enchant.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Har aldri vært noe annet enn frost med magen min. Har testa fire, arcane og hybrid builds, men faller alltid tilbake til frost. Elsker gruppekontrollen og overlevelses evnen man har. :thumbup:

8525887[/snapback]

Ja har så mange utrolige historier på lager siden jeg spiller på en PVP server. 37 druid og 34 rogue skulle drepe meg men det er jammen utrolig hva frost nova, blink, den ice bobblen og cold snap kan gjøre. Jeg overlevde, og drepte de en etter en når jeg kom tilbake. :)

Lenke til kommentar
Jeg finner ikke igjen innlegget, men mener å huske det var noen her på forumet som for en tid tilbake nevnte at det var fullt mulig å selv lage mage-gear som var like bra som det man måtte vær så heldig å få tak i fra instancer. Stemmer dette? Jeg er ikke (nødvendigvis) ute etter det ypperste av det ypperste, men det må være bra.

 

Dette forutsetter vel i alle tifeller at man har tilnærmet maks skill i tailoring - og ikke minst: patterns og mats. Nå, som jeg endelig har skaffet meg epic flying mount, hadde jeg tenkt å ta opp igjen tailoringen for å få den opp på et anstendig nivå (for øyeblikket på 201).

 

Så hva gjør jeg nå? Hvor/hvordan får man enklest tak i patterns til godt mage-gear? - gjerne også konkrete eksempler. Drops? Instancer? Farme rep for ymse factions? AH? Annet? Tailoring var ikke i mine tanker før etter at jeg nådde lvl70, så kanskje valgte jeg feil når jeg gikk for Scryers fremfor Aldor?

 

Jeg trenger et helt konkret mål å jobbe mot slik at man slipper å virre rundt og gjøre ingenting - det er faktisk det største "problemet" med å være lvl70.

8510979[/snapback]

 

Spellfire for Arcane/Fire, kan brukes fint sammen med Spellstrike

 

Legg merke til at førstnevnte er BoP, mens siste er BoE. Og at det ikke blir noe av nerfen fra PTR.

Jeg har Spellfire gloves og belt. Skal jobbe med å få maxet tailor og laget til Spellfire Vest og Spellstrike når jeg er ferdig med min store WoW- pause. De to settene er utrolig bra.

Lenke til kommentar

Jeg er raid speccet akkurat nå for kara gruppen vår (som forresten vi har klart) og 25 mannene (grull tatt, skal ta mag og lady vashj når nok er geared/attuned) Så jeg har ikke noe sterk pvp spec, men fant en ganske god pvp frost spec, hvis du har godt nok gear. Du critter cirka 3.3k på en 1.4.k frostbolt så crit er trengs. Poster treet her:

 

http://www.wowhead.com/?talent=Ri0VbofzxIziZZVVMc0f0o

 

Ganske effektiv mot demonolgy locks, pga ice block, men lurt å ha trinket klart for fear spams. Du bare cs, pom frost, fireblast, frost nova ice lance, trinket (sikkert brukt fearbolt allerede) og hvis den er på cd så ice block. Synes den var ganske effektiv.

Men denne er raid speccen min:

 

http://www.wowhead.com/?talent=kf0Vf0fzxIziZxg0zfc

 

Synes den er grei, er alltid på top 3 spørs på bosser om jeg må gjøre noe ekstra feks decurse. Men noen forandringer jeg bør gjøre eller? Legger med armory profil for hjelp.

 

http://armory.wow-europe.com/#character-sh...ing&n=Sylwannas

 

burde skaffe spellfire btw <.<

Lenke til kommentar

Hvis du tar Incinerate og BlastWave istedet Master of Elements (?) så har du så og si min favoritt PvP- spec. Kos å droppe ned i en stor gruppe med PoM-Flamestrike, BlastWave, CoC og 1200+ AE's :D

Nå har ikke jeg raidet med en slik spec, men i vanlige instances har jeg aldri problemer med mana.

Spellsurge er artig, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...