Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del sterke meninger har bltt ytret på div. fora omkring denne staffen. Noen mener den hører til blant det beste man kan få tak i, om man ser bort fra instancer, mens andre hevder det stikk motsatte. Jeg har sett den til salgs et par-tre ganger. Prisen har variert fra 250 og opp til rundt 500g buyout. Jeg var meget nær ved å kjøpe den for ikke lenge siden, men epic flying mount hadde høyere prioritet den gang.

 

Den er stygg som arvesynden, men hva mener folk her i huset? Jeg kan ikke huske å ha sett noe som -- ihvertfall på papiret -- har sett bedre ut enn denne til salgs. Kanskje kjøper jeg den neste gang den dukker opp.

post-97203-1178212333_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den for 120 g, absolut verdt det da ihvertfall.

8529842[/snapback]

 

120g var da latterlig billig - du var heldig må jeg si.

 

Jeg tror jeg går for denne neste gang den måtte dukke opp...om jeg ikke skulle være så heldig at den dropper for meg en gang, da, men det skal nok mye til. Tviler på at jeg vil finne noe som er bedre dersom jeg ikke skulle forville meg inn i en instance en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Irriterer meg som faen å dø når det er 4-5 meleee mobs på 20-30% igjen som jeg har gjort AoE på. Hjelper ikke å prøve igjen.  :angry:

8530552[/snapback]

 

Prøv å ta opp engineering, på low levels (14-20) AOE grinda jeg ganske effektivt.

Samla 5-6 mobs, frost nova, dynamitt, og arcane explosion spam til de døde. Lett tilgang på mini health pots gjør det enkelt og trygt.

Lenke til kommentar

Ville heller speccet Frost kjapt, så heller bare drept 1 og 1. Er ikke lett og holde mobsene på avstand på lowlevel når det er mer enn 1 så specc heller frost, kill 1 og 1 så litt høyere level kan du finne deg en priest som healer deg under AoE grindinga..

Lenke til kommentar
På low levels, hva er best av frost og fire?

Startet en mage alt, undead male selvfølgelig fordi de har den kuleste castingen animasjonen og lagde den så stygg som mulig for å irritere andre  :thumbup:

8532806[/snapback]

Begge funker ganske bra etter min mening. Med Fire dreper du targets ganske fort med noen få attacks, mens med frost kan du aoe-grinde, men dersom du velger å aoe-grinde en del, vi jeg anbefale å ikke velge frostbite, for den ødelegger egentlig ganske mye.

Lenke til kommentar
Da var mage min, lv 56. Fikk en kompis til å summon meg til SC.

Dro Forge i Nagrad med 2 kompiser for å drepe elites. Jeg er utenfor gruppe, tagger de. De andre dreper de. Ca 2500 XP pr elite. Detta gikk fort.

8526001[/snapback]

 

funker dette enda? :o

 

var sikker på at xp var delt over hvor mye dmg du gjorde på mobben før ei grp/anna player tok over jeg..

Lenke til kommentar
Da var mage min, lv 56. Fikk en kompis til å summon meg til SC.

Dro Forge i Nagrad med 2 kompiser for å drepe elites. Jeg er utenfor gruppe, tagger de. De andre dreper de. Ca 2500 XP pr elite. Detta gikk fort.

8526001[/snapback]

 

funker dette enda? :o

 

var sikker på at xp var delt over hvor mye dmg du gjorde på mobben før ei grp/anna player tok over jeg..

8533329[/snapback]

 

Er ikke sikker. de felguard L er 65 eller 66 elite. fikk inn kansje 2-3 forstbolts. så bare brukte jeg wanden på mob mens de tok de ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...