Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid vært frost spec men har begynt å elske fire nuuu er så godt, ignite er "litt" bugga dog, av og til stacker den litt eller forlenger tiden men av og til bare blir den borte når jeg dobbel critter :/ gief back old ignite, eller la oss få ignite til å stacke på våre egne iallf

Lenke til kommentar

Fungerer ikke ignite slik at om du critter en gang for, la oss si 1000, så vil igniten bli 400 ( 200 per tick ).

Om du critter en gang til etter den har ticka en gang så vil det siste ticket på 200 bli fordelt utover de to neste ticksa, slik at den ticker to ganger for 300? før ticka den jo for full damage ( 400/600/800 per tick ) så lenge du fortsatte å rolle den.

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til arena specc :) 2V2 Arena,

 

Går frost/Arcane

Pga: 2k+Icelance, surveyability, arcane misile channeling(imba mot casters) imp CS mm (Nei skal ikke specce pom-pyro, vill heller ha 2x WE iceblock og 2k ekstra hp (icebarier ColdSnap ice barier)

 

Men kan ikke bestemme meg for om jeg skal ha 5points i: Imp forstbolt(dps increase og kiting) Artic winds(mer overlevelsesevne) eller winterschill(for å sikre bla Frost lance å shattercritte) Hjelp

 

Her er talentsa jeg skal ha: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...310205013201000

kan ikke å lage link :blush:

 

Btw: ikke bare si f.eks: imp forstbolt imo, venligst forklar hvorfor du mener det :)

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Hva skal du med Arcane Fortitude, Wand Specialization og Imp. Mana Shield?

Sett heller de pointsa i Magic Absorption, resistance er alltid fint.

 

Btw, Winterschill er ikke en garanti for crit. Den øker bare sjansen for å critte.

 

Selv ville jeg speccet slik, http://www.wowhead.com/?talent=RV0E00bZZVAGIobxsbox du har mer enn nok forsvar med Ice Block og Ice Barrier. Der er også mulig jeg ville ha plassert pointsene i Permafrost en annen plass og kanskje gått for Water Elemental.

 

EDIT; forøvrig enig med Sindrelol

Endret av Baghera
Lenke til kommentar
Jeg synes nesten at du ha imp, frostbolt. Og det at du har tatt points på imp, frost ward er latterlig. Det er temmelig ubrukelig imo. Man bruker Fire ward mot mager uansett for å stoppe fireblast.

7839379[/snapback]

 

Kommer nok til å bruke forst ward so fort jeg ser et hostile WE, 2x2k ice lance svir mer en en fireblast :p

 

Imp frostward fordi: når du først bruker forstward hvorfor ikke reflektere en spel nå og da i samme slengen? og får mer armor, imba mot rogue+frostmage f.eks ^^,

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar
Hva skal du med Arcane Fortitude, Wand Specialization og Imp. Mana Shield?

Sett heller de pointsa i Magic Absorption, resistance er alltid fint.

 

Btw, Winterschill er ikke en garanti for crit. Den øker bare sjansen for å critte.

 

Selv ville jeg speccet slik, http://www.wowhead.com/?talent=RV0E00bZZVAGIobxsbox du har mer enn nok forsvar med Ice Block og Ice Barrier. Der er også mulig jeg ville ha plassert pointsene i Permafrost en annen plass og kanskje gått for Water Elemental.

 

EDIT; forøvrig enig med Sindrelol

7839454[/snapback]

 

Arcane fortitude: sykt irreterende med polyressist, og arcane misiles er nå slik de var før, så kommer til å bruke de mye

WAnd: Bare for å bruke points :p

Imp mana shield: Da har jeg råd til å bruke det mer ^^, kan bruke 3-4 ganger istedet for 2-3, ekstra hp=ekstra dmg dealt.

Winterschill +10% shatter +50% normal 15%... 75%critchance er ganske ner en sikker crit

 

Har ikke nok forsvar med barier og block, bruker block til å countre pyro/remove stygge debuffs, polly, dots osv. en mage med ice barrier lever ikke lenge med 2 som dpser han, skal ha WE, derfor jeg skal ha 5points til i forst. permafrost gjør at warrior/rogue+noob palas blir like lette som normale mobs. og jeg trenger ikke bruke forstbolt (Coc har akkurat kort nok CD)

 

Edit: Takk for svar, tenker jeg går for 5 points imp Frostbolt + WE,^^, kommer heller ikke til å specce elemental btw, WE har ca 200dps og en ekstra frost nova, uerstattelig

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...