Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei film med noen ok momenter mot flere motstandere, men han møtte vel ikke akkurat verdens største motstand verken med tanke på skills eller gear. Litt kjedelig å se på filmer fra Azeroth nå for tiden også, skal jeg være helt ærlig. Må være noe eksepsjonelt i så fall.

 

Nei, min stemme går fortsatt til Vurtne :)

 

(Soundtracket var helt på trynet også, for øvrig)

Lenke til kommentar
Grei film med noen ok momenter mot flere motstandere, men han møtte vel ikke akkurat verdens største motstand verken med tanke på skills eller gear. Litt kjedelig å se på filmer fra Azeroth nå for tiden også, skal jeg være helt ærlig. Må være noe eksepsjonelt i så fall.

 

Nei, min stemme går fortsatt til Vurtne :)

 

(Soundtracket var helt på trynet også, for øvrig)

7873777[/snapback]

 

Snaga > Vurtne da :)

Lenke til kommentar
noe ala 18/0/42

7873349[/snapback]

 

Helt enig! Har noe tilsvarende selv, men med permafrost istedet for winter's chill. Føler du at winter's chill er verdt poengene? Det er jo en smakssak, men jeg foretrekker som oftest forutsigbarheten til lavere mob-hastighet enn høyere crit-sjangse. 6 frost spells gir i snitt 5% økt sjangs for crit, vel? Jojo, det er jo endel....

 

Da blir det noe sånt for min del

Synes denne builden er balansert, med grei damage, overlevelsesevne og relativt god mana-effektivitet.

 

Water element har redda skinnet mitt mang en gang! Klarer akkurat å smelle ned 3 mobs på samme level før tida er ute (45s), evt la WE ta seg av adds midlertidig.

 

 

Synes det er mye gøyere med mage nå enn for ett år siden (da jeg spilte sist).

Endret av da Gauss
Lenke til kommentar
Grei film med noen ok momenter mot flere motstandere, men han møtte vel ikke akkurat verdens største motstand verken med tanke på skills eller gear. Litt kjedelig å se på filmer fra Azeroth nå for tiden også, skal jeg være helt ærlig. Må være noe eksepsjonelt i så fall.

 

Nei, min stemme går fortsatt til Vurtne :)

 

(Soundtracket var helt på trynet også, for øvrig)

7873777[/snapback]

 

Snaga > Vurtne da :)

7873851[/snapback]

 

Snaga har dobbelt så bra utstyr som Vurtne, bruker ToEP/ZHC hver kamp og gjør det fortsatt dårligere. La meg tippe - dere er guildies?

Lenke til kommentar
Snaga har dobbelt så bra utstyr som Vurtne, bruker ToEP/ZHC hver kamp og gjør det fortsatt dårligere. La meg tippe - dere er guildies?

7874375[/snapback]

 

Snaga bruker ikke trinkets hver fight, se film nummer 2. Gearforskjellen er minimal. La meg tippe - Vurtnefanboi som lager alt og spammer "Vurtne PWNZZ132!#!!1" i IF? -.-

Lenke til kommentar
Snaga har dobbelt så bra utstyr som Vurtne, bruker ToEP/ZHC hver kamp og gjør det fortsatt dårligere. La meg tippe - dere er guildies?

7874375[/snapback]

 

Snaga bruker ikke trinkets hver fight, se film nummer 2. Gearforskjellen er minimal. La meg tippe - Vurtnefanboi som lager alt og spammer "Vurtne PWNZZ132!#!!1" i IF? -.-

7876000[/snapback]

 

Minimal gearforskjell?

Så du sier at Magister=ZG/Ony/Mc gear? :S

Men også enig i at mange har Vurtne dilla, husk at alle filmer blir klipt ^^,

 

Og det er vurtne flink til, litt kjipt at BARE de duellene der folk eier blir vist =(

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar

-Alle- PvP-filmer består av de absolutt beste klippene. Ingen er interessert i å se at noen bruker 15 minutter på å akkurat drepe noen, så man hopper til "wow"-momentene.

 

Og jeg er ingen Vurtne-fanboy, jeg er fullstendig åpen for konkurrenter på den fronten. Det er bare det at jeg aldri har sett noen som har vist seg såpass dødelige mot motstandere de har få forutsetninger for å ta.

 

Og forskjellen på tier 1/2 og ZG epics og magister's, en håndfull blå PvP-items og random crapzzzz er rimelig stor.

Lenke til kommentar

En mage i ZG/ONY/MC gear kan få langt mer en 100 spell damage i forhold til det Vurtne bruker, det er mest gear som gav et brukbart hp pool, men gjorde mana poolet ditt helt ræv. Det kan man se i den første videoen hans hvor han bruker evocation i veldig mange av kampene. Og også i en av de senere videoene hans hvor han heller bruker magister en pvp rank 10 gearet fordi han må ha mer mana.

 

Si han har rundt 120 damage, jeg vet om flere mager som hadde 300 damage på MC nivå. Så å si at det ikke er en stor forskjell, det blir nok litt for enkelt.

Endret av cve
Lenke til kommentar
En mage i ZG/ONY/MC gear kan få langt mer en 100 spell damage i forhold til det Vurtne bruker, det er mest gear som gav et brukbart hp pool, men gjorde mana poolet ditt helt ræv. Det kan man se i den første videoen hans hvor han bruker evocation i veldig mange av kampene. Og også i en av de senere videoene hans hvor han heller bruker magister en pvp rank 10 gearet fordi han må ha mer mana.

 

Si han har rundt 120 damage, jeg vet om flere mager som hadde 300 damage på MC nivå. Så å si at det ikke er en stor forskjell, det blir nok litt for enkelt.

7878011[/snapback]

 

Forskjell på noen som har alt gearet sitt fra MC/Ony/ZG og noen som bare har noen deler derfra da. :)

Lenke til kommentar

Jeg er en 51 mage. Er relativt lei av å gå og queste, instance går så utrolig seint pga. ikke en eneste instance uten noe rot.

 

Så derfor har jeg lyst til å prøve å aoe grinde. Da dette er den raskeste måten å bli 70 på? Har bare lyst å bli 70 så fort som mulig rett og slett.

Men hvor er en bra plass å gjøre dette? hva er den beste metoden å bruke? hvordan børr heg specce meg? noen som kan lage talents og forklare litt kor det er bra å grinde?

 

btw. står sikkert noe om det tideligere i tråden.. men orker ikke lese gjennom alle sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...