Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy f**n! AoE grinding eier alt! Er i tanaris og og farmer 44-46 pirates, veit ikke om det er bra men har fått 80 K på 7 timer xD

7713917[/snapback]

 

Ikke for å legge en demper på gleden din, men jeg lå lett på 20 000-30 000 per time med magen min på den levelen - firespec med kun å drepe en og en mob. Så i teorien burde du fint klare minst dobbelt så mye XP.

7713940[/snapback]

 

Hørtes ikke så alt for mye ut nei!

 

Men jess, jeg har 11 talentpoints til overs som skal inn i fire treet (resten arcane), hva er best av imp.fireball eller impact?

7714054[/snapback]

 

Aff.. Jaja, men jeg syns hvertfall at jeg greier meg helt fint, jeg tror ikke at jeg har brukt 7 timer på det da, jeg har 7 timer played på levelen, og har susa rundt i SW, IF og kalimodor. men hvertfall. det er gøy, og på første char.. er det ikke det som teller?

Lenke til kommentar

Okay, jeg har laget meg en mage nå og har lvlet den opp til lvl 40. Jeg har 1400 hp 3200 mana og 18 spelldmg. Ikke så veldig bra, men burde være helt greit. Problemet er at jeg blir eid av alt og alle, jeg har spillt mage på lvl 60 før og da var det helt motsatt, warrior mortalstrike critter meg for 50% hp ol. Er mage en dårlig class, eller vil det gjeevne seg ut i lvl 60?

Lenke til kommentar
Hmm... Nå er jeg 100% Fire mage, men lurer på å respecce. Har som andre har sagt over her i tråden god DPS, men jeg må derimot ta pauser for mat og drikke for sånn circa hver femte mob jeg dreper.

 

Av dere som speccer frost, hvor lenge kan dere holde på før dere må drikke vann?

7714202[/snapback]

 

Tja, tar ned 7-8 Silithus cultists før jeg må drikke.

Det kommer jo litt ann på hvilken mobs du dreper også, samt gear og spellpower. :)

6,3k mana buffed med AI.

437 clean spellpower

Lenke til kommentar
Hmm... Nå er jeg 100% Fire mage, men lurer på å respecce. Har som andre har sagt over her i tråden god DPS, men jeg må derimot ta pauser for mat og drikke for sånn circa hver femte mob jeg dreper.

 

Av dere som speccer frost, hvor lenge kan dere holde på før dere må drikke vann?

7714202[/snapback]

 

Tja, tar ned 7-8 Silithus cultists før jeg må drikke.

Det kommer jo litt ann på hvilken mobs du dreper også, samt gear og spellpower. :)

6,3k mana buffed med AI.

437 clean spellpower

7724499[/snapback]

 

Så hva kommer folket til å specce for lvling i TBC? Selv har jeg vært 42 fire 3 frost 6 arcane(siden 6/12) fram til for et par dager siden da jeg gikk 51 frost. Syns fire var meget bra i naxx/aq og pvp, svidde som bare det og var innimellom top DPS i naxx når jeg hadde for vane og være top 10 mesteparten av min tid. Frost svir mindre har jeg merka seff men veldig morro å slowe og fryse fast fiendene mine konstant nesten :). Så tror jeg vil prøve 41 arcane i førsten for å se hvordan slow funker.

Lenke til kommentar
Hvem rase er offesielt best til mage? Bare lurer.. Har en Human mage og BE.. Skal ikke ha fler xD

7752546[/snapback]

 

 

ikke helt oppdatert på BE og dranei, men! hittil så er Undead mage det beste for PvP fordi de har Wotf. Pve så har du Gnomes med 5% mer INT og escape artist ( eller noe?) så har du humans, 5% mer spirit og dipolmacy some gir deg litt mer reputation når du grinder for å få mer rep med forskjellige factions!

Lenke til kommentar
Draenei og Human racials slår gnome racial end-game..

7753951[/snapback]

Kan ikke utale meg om dranei, men hvordan kan du si at human slår gnome?

5% int er så ufattelig mye bedre enn spirit. Men du tenker kanskje mest på +10% rep greia?(For exalted trenger man 42,000 rep. Som human har man tjent 4200 rep når man endelig har blitt exalted.)

Ville fortsatt aldri ha bytta ut rasicalsa mine mot noen andre enn undead.

 

(Jeg spiller også mye pvp, og der er gnome overlegen)

 

 

Edit:

 

Okay, jeg har laget meg en mage nå og har lvlet den opp til lvl 40. Jeg har 1400 hp 3200 mana og 18 spelldmg. Ikke så veldig bra, men burde være helt greit. Problemet er at jeg blir eid av alt og alle, jeg har spillt mage på lvl 60 før og da var det helt motsatt, warrior mortalstrike critter meg for 50% hp ol. Er mage en dårlig class, eller vil det gjeevne seg ut i lvl 60?

7717935[/snapback]

Mage er den classen med minst hp før level 60, og man kan ofte føle seg veldig gimpa. Men bare hold ut, når du får deg litt phat loot i level 70 er mage den kuleste classen <3

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...