Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neh, får ikke det med uansett.

Men så var ikke det du skulle se på uansett >.<

7899366[/snapback]

 

 

lvle build? ok, det er greit nok, siden du får mye damage med arcane/ frost.. men fyfaen så kjedelig det er! tro meg. orket det ikke en halv dag en gang! specc heller fullt frost, tjener mer på det=) IMO!

Lenke til kommentar
Noen som har noen forslag til hvordan jeg som frostmage kan ta  Warlocker(curse-specced) og huntere?

7904001[/snapback]

 

Hunters er lett, se etter om han bøyer seg ned (trap) spring mot ham summon WE, (husk ice barrier), la ham få inn 1 skudd(kan godt prøve å unngå dette) Blink fireblast Freeze, shatter crit med Ice lance, fros nova. Fortsett med ice lance, CoC fireblast og da burde han vere død og du har 90%Hp(viss du klarer å stå i deadzone, og omlag 40-50% om du kom for nerme ham :)

 

Locks er mye verre, få maks range(viss du har talents slik at du har 36Yd, spam ice lance til han kommer nerme(aktiver fire ward når du kan, helst fr du angriper) blink mot ham, ver klar med ice block/pvp trink/Wotf mot fear (prøv å spare ice block til du er full av dots) , pass på å Counterspelle en shadowspell, om han banisher WE, summon et nytt med cold snap. så er det bare og holde seg nerme og spamme instants, og forny ice barrier, og kanskje mana shiled om du har mye mana

Lenke til kommentar

Er så morsomt å være mage atm, dinga akkurat 61 (ny server så jeg har gjot 1-61 siden bc) Fra 59>60 har jeg gått fra 200 damage til 373 firedamage 15% crit uten fire (24% med)

 

Også fått meg den +120 dmg trinket usen, går rundt i instances og eier alt av dps :p (52 fire atm ! :p)

 

Med coe hitter jeg for 1300 med fireballs konstant, gjorde en 3503 pyro med full imp scorch + molten fury + coe + trinket ^^ Bossen gikk fra 19%>0% i 1 hit lol

Lenke til kommentar
Er så morsomt å være mage atm, dinga akkurat 61 (ny server så jeg har gjot 1-61 siden bc) Fra 59>60 har jeg gått fra 200 damage til 373 firedamage 15% crit uten fire (24% med)

 

Også fått meg den +120 dmg trinket usen, går rundt i instances og eier alt av dps :p (52 fire atm ! :p)

 

Med coe hitter jeg for 1300 med fireballs konstant, gjorde en 3503 pyro med full imp scorch + molten fury + coe + trinket ^^ Bossen gikk fra 19%>0% i 1 hit lol

7904063[/snapback]

 

Mage kommer sikkert til å bli nerfa i neste patch =(

Lenke til kommentar
Mage kommer sikkert til å bli nerfa i neste patch =(

7904118[/snapback]

 

Mages ble nerfa i forrige patch allerede. Hvis man ser på damage meters på level 70 er vi ikke lenger på topp.

 

Når Nihilum drepte Gruul (endboss i første 25-man raid instance i TBC), så var det 3 warlocks og en shadow priest høyere på damage meter enn første mage.

Lenke til kommentar
Mage kommer sikkert til å bli nerfa i neste patch =(

7904118[/snapback]

 

Mages ble nerfa i forrige patch allerede. Hvis man ser på damage meters på level 70 er vi ikke lenger på topp.

 

Når Nihilum drepte Gruul (endboss i første 25-man raid instance i TBC), så var det 3 warlocks og en shadow priest høyere på damage meter enn første mage.

7904474[/snapback]

 

Nå snakker jeg om PvP da... Liker ikke pve ^^,

Lenke til kommentar
Har aldri prøvd counterspell før skjønner dere :roll:

Men er det vanskelig å treffe med en counterspell?

7904963[/snapback]

 

Naah, lett å treffe så lenge du vet hvordan visual effektene til andre class sine spells ser ut ;)

 

Imp CS hjelper mye da, f.eks viss du ska hindre en pala å byte FN

Lenke til kommentar
Er så morsomt å være mage atm, dinga akkurat 61 (ny server så jeg har gjot 1-61 siden bc) Fra 59>60 har jeg gått fra 200 damage til 373 firedamage 15% crit uten fire (24% med)

 

Også fått meg den +120 dmg trinket usen, går rundt i instances og eier alt av dps :p (52 fire atm ! :p)

 

Med coe hitter jeg for 1300 med fireballs konstant, gjorde en 3503 pyro med full imp scorch + molten fury + coe + trinket ^^ Bossen gikk fra 19%>0% i 1 hit lol

7904063[/snapback]

 

Mage kommer sikkert til å bli nerfa i neste patch =(

7904118[/snapback]

 

det tror jeg veldig lite på. det vil si en rogue kan klare 3-4k ambush og 2k backstab alstå drepe bossen på.

 

1ambush og 6-7backstabs. :S hvilken boss er dette?

Lenke til kommentar
Har aldri prøvd counterspell før skjønner dere :roll:

Men er det vanskelig å treffe med en counterspell?

7904963[/snapback]

treffer 100% vis den ikke blir resistet ^^

 

ååå sånn :p du kan jo slå på en ting i innterfacen som gjør at du kan se hva han du sloss mot caster ^^ altså spellen også :p

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Digg med frost også :D Med frostbolt hitter jeg 1100 ~ med trinket, og har crittet 2500 på warriors :p Icelance er også helt syk :love: Enkelte warriors har jeg fått inn 3 crits, mens i pve klarer jeg veldig sjeldent mer enn en. Lvl 66 btw.

 

Tenker på å respecce fire siden alt gearet mitt er damage and healing. Har 17.5% crit og 440spelldamage nå, så med heavyfire spec hadde jeg hatt rundt 26.5% crit og 30% med scorch :dribble:

 

Warlocks er ikke så vanskelig for meg ihvertfall. Wotf og iceblock (2x om jeg absolutt må). Bruker nesten aldri pvptrinket, men gjør det om jeg har blitt ganka av en warlock :p

 

Pleier som regel lade opp en frostbolt, summone WE og raged nova, crit, icelance, frostbolt igjen. Regner seff med at WE blir banisha når warlocken ser meg :(

På dette punktet er warlocken kanskje på 50%, så da er det FN, coc, icelance, iceblock for å wipe dots og win som oftest :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...