Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde fire fram til 40 byttet om til frost og angrer ikke, skal ta mind mastery når jeg har får ice elemental. KJører ATM en hel haug med AoE grinding, skaffet 15 G og 40 K exp på 2-3 timer. veit ikke om det er veldig bra, men jeg syns nå det. BTW ikke mer en 1 K var rested.

7701907[/snapback]

jeg hadde ~40xp\hr når jeg grinda elementals på level 40, singeltarget med firespecc. ginda dem fra level 35 og utover, skal vel også sies at jeg hadde ~110 spelldmg uten enchants.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig glad i builden min nå, med 5/5 mind mastery får jeg 625 frost dmg. Har egentlig mest frost gear, men tror jeg skal klare og komme ca like høyt med fire hvis jeg respeccer.. Men hvis jeg i så tilfelle skal specce fire, burde jeg ta full fire, eller kjøre videre i arcane treet? Tenker egentlig mest på hvordan dette blir mtp mana-effiktivitet, downtime osv.. Er så jævlig lei av å caste frostbolts nå! :hrm:

Lenke til kommentar

Greier ikke å bestemme meg om å kjøre fire eller frost til lvling når BC kommer ut :O

 

Fire, mye downtime, men dreper veldig fort, dog ikke så bra til pvp pga man mister mye kontroll fra frost osv..

 

Frost, efficient, lite downtime, dreper i en helt okey speed, god til å AOE grinde, får mye pvp kontroll osv :p

 

HMMZ

Lenke til kommentar
Fire er bedre enn frost til pvp.

7705328[/snapback]

lol?

7705698[/snapback]

Hvordan klarte du å unngå den helvetes fjortentegnsregelen som GJØR FORUMET SÅ UTROLIG INTERESANT?

7706273[/snapback]

 

Off-topic: Han har masse mer enn fjorten tegn pga. quoten.

 

On-topic:: Er det noen som har en allright allround-build for en 60 (atm) mage? Jeg foretrekker firespec pga. items jeg har. Kjører en 30 fire/21 frost-build nå som er OK, men ikke så veldig super heller.

Lenke til kommentar
,30/08-2005 : 08:46]Alt som kan deles tas imot med et smil!  :D

4758347[/snapback]

 

 

Tja, som en warrior kan jeg si at dere bør ikke stole på fireball i fully GM utstyr når man har Hyper-Radiant Flame Reflector. :p

 

(Vedkommende oneshottet seg selv.)

7707591[/snapback]

 

Finnes jo folk som løper rundt med frost reflector også, burde ikke stole på frostbolt heller da kanskje? Arcane missiles ftw? :p

Lenke til kommentar
,30/08-2005 : 08:46]Alt som kan deles tas imot med et smil!  :D

4758347[/snapback]

 

 

Tja, som en warrior kan jeg si at dere bør ikke stole på fireball i fully GM utstyr når man har Hyper-Radiant Flame Reflector. :p

 

(Vedkommende oneshottet seg selv.)

7707591[/snapback]

 

Finnes jo folk som løper rundt med frost reflector også, burde ikke stole på frostbolt heller da kanskje? Arcane missiles ftw? :p

7712216[/snapback]

Nettop., Forresten har de nerfet den nå i den siste patchen tror jeg. Er casteren 60+ har den en sjangse til å 'fizzle' altså å feile. Vet ikke hva sjangsen er. Noen som kan sjekke det opp?

Lenke til kommentar
Fy f**n! AoE grinding eier alt! Er i tanaris og og farmer 44-46 pirates, veit ikke om det er bra men har fått 80 K på 7 timer xD

7713917[/snapback]

 

Ikke for å legge en demper på gleden din, men jeg lå lett på 20 000-30 000 per time med magen min på den levelen - firespec med kun å drepe en og en mob. Så i teorien burde du fint klare minst dobbelt så mye XP.

Lenke til kommentar
Fy f**n! AoE grinding eier alt! Er i tanaris og og farmer 44-46 pirates, veit ikke om det er bra men har fått 80 K på 7 timer xD

7713917[/snapback]

 

Ikke for å legge en demper på gleden din, men jeg lå lett på 20 000-30 000 per time med magen min på den levelen - firespec med kun å drepe en og en mob. Så i teorien burde du fint klare minst dobbelt så mye XP.

7713940[/snapback]

 

Hørtes ikke så alt for mye ut nei!

 

Men jess, jeg har 11 talentpoints til overs som skal inn i fire treet (resten arcane), hva er best av imp.fireball eller impact?

Lenke til kommentar
Men jess, jeg har 11 talentpoints til overs som skal inn i fire treet (resten arcane), hva er  best av imp.fireball eller impact?

7714054[/snapback]

 

Personlig ville jeg vel gått for improved fireball mens jeg levler opp, og heller gått for en combo eller kun impact på 60. Nå sliter jeg imidlertid selv med å finne ut hva slags firespecc jeg skal ha, så jeg er ikke den som gir verdens beste mage-råd tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...