Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd Human Paladin (til lvl 6, boring), Tauren Warrior (nå lvl 18, little boring), har jeg falt i totalt forelskelse med en undead Mage, lvl 9 atm.

 

Nå er det da snart påtide for meg å velge proffesions til den lille døde rakkern, og lurer da på hvilken jeg skulle velge, som er til benefit for meg som mage. Trenger ikke noe money making skill slik sett, men kan være greit å ha en proffesion som jeg kan bruke til litt inncome.

 

Jeg lurer og litt på Wands, jeg har nå en ganske standard wand, men har litt lyst på oppgradering. Noen tips til wands som passer til min level , og litt fremover (ca lvl 15)?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, spørs litt hva du liker :) Viss du sikter på PVP er engineering et klart valg (Pvp=Player Vs Player), for kortsiktig moneymaking er "Gathering" professions best (Herb,Mining;skinning), men viss det er på lvl 70 du vil tjene peng så roll Tailor(fint å lage sin egen armor) Og enchanting (kan tjene sykt på dette viss du vill), Jc er også fint, men koster MYE å få opp i skill

Lenke til kommentar
Etter å ha prøvd Human Paladin (til lvl 6, boring), Tauren Warrior (nå lvl 18, little boring), har jeg falt i totalt forelskelse med en undead Mage, lvl 9 atm.

 

Nå er det da snart påtide for meg å velge proffesions til den lille døde rakkern, og lurer da på hvilken jeg skulle velge, som er til benefit for meg som mage. Trenger ikke noe money making skill slik sett, men kan være greit å ha en proffesion som jeg kan bruke til litt inncome.

 

Jeg lurer og litt på Wands, jeg har nå en ganske standard wand, men har litt lyst på oppgradering. Noen tips til wands som passer til min level , og litt fremover (ca lvl 15)?

 

På forhånd takk :)

7949655[/snapback]

 

Wand er egentlig ikke noe og satse på for mage, det funker ok frem til level 20, men etter det er det waste.. Siden mages kan lage eget vann ( conjure water) så gå heller for damagen du kan gjøre hele veien istedet for og stresse med og skaffe bra wand!

Lenke til kommentar
Noen som har en really fin fire/arcane talent build?

 

Tenker mest på lvling..

 

Men vil fortsatt ha PoM  :love:

 

 

lvl 67 hvis dere lurer :)

7991135[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzxIziZxgMzbc0o

 

Imo, siden Emp. Fireball/Frostbolt er nerfet, er Arcane treet ganske heftig nå.

7991594[/snapback]

 

 

Tuusen takk! Det så veldig lovende ut..tips til noen addons som jeg burde anskaffe også :)?

Lenke til kommentar

Lagde meg en liten Blood Elf Mage alt, og regner med at jeg går Fire.

 

Noen tips til stats/kampteknikk? Er det fireball spam med Pyroblastopener som gjelder for levling, og er imp. scorch verdt tre poeng?

 

Edit: Er imp. Fireball bedre enn Impact, selv etter nerfen?

 

Edit2: Impact, ikke ignite.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Å åpne med pyroblast gir ingen stor fordel, bortsett fra 3 sekunder med bortkastet tid.

 

Kjør Scorch hele veien til evt. mobben kommer til deg, og da fyrer du på med en Fire Blast, funker flott..

 

Selv grinder jeg (som mage, lvl61) nå ved hjelp av AoE, i sjøen i Zangarmarsh, fiskene der gir ~300xp hver, tåler 1500 skade og de kommer som 4 av gangen, puller gjerne 3-4 sånne packs, og det blir en del xp av det :)

 

Har +420 til fire når jeg grinder nå, med full fire specc (dragon's breath er imba til slike formål).

Lenke til kommentar
5/5 Impact (10-14) 2/2 Flame Throwing (15-16) 3/5 Ignite (17-19) 2/2 Incinerate (20-21) 2/2 Burning Soul (22-23) 2(+3)/5 Ignite (24-25) 3/3 Improved Scorch (26-28) 1/1 Pyroblast (29) 3/3 Critical Mass (30-32) 1/1 Blast Wave (33) og så videre.. :)

 

Ok, må rette meg selv så det ikke blir feil.

 

20-21 kjører du Burning Soul, og 22-23 kjører du Incinerate.

 

Får ikke Scorch før level 22 :/

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...