Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser denne builden fin ut for leveling?

 

http://www.wowhead.com/?talent=kf0E00fzZxxMzfccoeRL

 

edit: feil link, lol

7810266[/snapback]

Ganske lik specet mitt, bare at jeg har 5/5 på impact, noe som er nødvendig med firespec imo.

Det funger jo helt fint til grinding, og når man skal ta vanskelige 2-mans eliter er det bare å fyre av alle cooldowns, så kan man lett soloe de.

Det er også mye morsomere å grinde med fire enn med frost, rett og slett fordi moben er konstant påvirka av enten ignite eller impact.

 

Eneste negative er at man trenger pause etter annenhver mob.

Lenke til kommentar
Ah, lvl 65 mage, har specca 12 i fire(pyro) og resten i arcane sålangt. Har hatt arcane blast-critter på over 3000, pyro på over 4000, og i det hele tatt er det kjempemorsomt. Har vært frost-mage så lenge jeg kan huske, så litt forandring gjorde susen.

7807958[/snapback]

 

litt OT, men spiller du fremdeles på Grim Batol? nick?

Lenke til kommentar
Du får Shatter-effect av frostnovaen til WE ja.

7817273[/snapback]

Ah, okay. Mener å ha hørt at det ikke skulle ha noen innvirkning jeg.

Føltes heller ikke ut som det hjalp det grann da jeg hadde WE sist gang.

 

Har water elemental selv, men jeg får ikke opp pet-bar for den engang :S

 

Har ikke fått opp pet-bar mer enn i ett angrep iløpet av "alle" de 5-6 dagene jeg har vært frostspeccet :S

7817043[/snapback]

Hvis du bruker Bartender addonen: Skriv /bar lock. Da kan du definere keybindings, hvor barene skal stå og ikke minst, hvilke barer som skal vises. Hvis "pet-bar" lyser rødt, klikk på den så den blir grønn. Da vil den vises hver gang du summoner WE ^^

Lenke til kommentar
Bruker ingen bar-addons, så det hele er litt merkelig. Virker nesten som om CT Mod har gjort noe der, selv om jeg har strippet vekk alt som har med bars fra den.

7817611[/snapback]

 

Det er en Blizzard-bug. Skjer hvis du summoner elementalen mens du er i kamp. Det samme skjer for Hunters også, trolig også warlocks.

 

Skjer med folk som har null addons installert også.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...