Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27)

 

Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it!

Endret av Adey
Lenke til kommentar
Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27)

 

Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it!

7610336[/snapback]

 

Ser du har hoppet over +15% manaregen i combat, var det med vilje eller? Det er ett must i nesten alle magebuilds der man går ned i arcane.

Lenke til kommentar
Trenger kritikk på denne builden her som jeg skal ha i level 70. (34/00/27)

 

Fire kommer til å være ubrukelig i level 70 når man trenger mest survivalbility som mulig på grunn av Arenaer pluss at jeg har alltid likt Frost. Har fullt Frost atm og synes at jeg kunne fått bruk for PoM og AP i BC. Selv om Water Elemental er fryktelig fint å ha. will miss it!

7610336[/snapback]

Det var et fint spec det, men hvis jeg var deg ville jeg tatt bort 3 talentpoints på magic absorption, og heller satt de på imp, manashield(Must mot hunters)

Ser du har hoppet over +15% manaregen i combat, var det med vilje eller? Det er ett must i nesten alle magebuilds der man går ned i arcane.

Det er virkelig ikke et must imo. Kjekt å ha i instancer, men for en AP-mage, så varer kampene under 10 sekunder. Kommer selvsagt til å forandre seg i TBC grunnet økt stamina hos alle, men fortsatt, ikke et must.

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar

Ja. altså..

jeg begynte med å gå fire, så fikk jeg høre at frost var best og tenkte at det var verdt 1g.

 

Jeg fikk deretter høre at Pyroblast var imba, noe den egentlig ikke var imo.

Så nå vil jeg gå frost, lvle med frost, og fortsette med frost etter det.

Elsker å se fiendene streve med å gå sakte mot meg, og når de endelig kommer fram får de frost nova, og så en til frostbolt på seg :D

Lenke til kommentar
Frost for grinding :)frost lagde den fort!!

7610976[/snapback]

 

Ville vel kanskje gått for 20% mer range istedenfor mer % crit på target siden når man levler dør det meste før man har fått på 5 uansett :)

 

Noe i den her duren kanskje..

7611099[/snapback]

skal man drive å levle er det lite som slår et blizzard build.... da levler mqn sinnsykt fort.. snakker som en lv 60 mage

http://www.wowhead.com/?talent-bc=RZZVVMhcc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...