Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmph.. Er litt små lei treig levling nå ass.. Grinding går for sakte ulda er dritt kjedelig.. er akkurat for lav til ZF.. eller er 43.. så det kan gå.. men trenger en måte og levle fort på.. veldig fort.

7657973[/snapback]

 

På min mage speccet jeg frost og AOE grindet piratene i Tanaris. Funket utrolig bra :)

Lenke til kommentar

Tråden er treig fordi enten:

a) Alle har rerolla 'lock - og eller annen 'class of the month'

b) Folk er busy med å whine om GCD på cs på blizz's forum

 

Eller...? (For min egen del har jeg pensjonert mage'n og spiller bare Rogue for tiden).

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar
Spørsmål ang. AoE grinding:

Det er best å være frost specet til AoE grinding? uansett om man er solo eller med en priest/annen partner?

7673044[/snapback]

Tja, jeg AOE-grindet meg fra level 49 til 56 sammen med en priest. Da hadde jeg Arcane/ fire spec. Ganske gimpa til AOE egentlig, men det funka fint.

 

Det er jo bedre med frost, ettersom man da får veldig fine Cone of cold critts, og man lever mye lenger på grunn av icebarrier ( Og har muligheten til å bruke Iceblock og la priesten få aggro i stedet hvis det går galt :!: )

Lenke til kommentar
Spørsmål ang. AoE grinding:

Det er best å være frost specet til AoE grinding? uansett om man er solo eller med en priest/annen partner?

7673044[/snapback]

Tja, jeg AOE-grindet meg fra level 49 til 56 sammen med en priest. Da hadde jeg Arcane/ fire spec. Ganske gimpa til AOE egentlig, men det funka fint.

 

Det er jo bedre med frost, ettersom man da får veldig fine Cone of cold critts, og man lever mye lenger på grunn av icebarrier ( Og har muligheten til å bruke Iceblock og la priesten få aggro i stedet hvis det går galt :!: )

7673174[/snapback]

 

Hvor lang tid tok det? Cirka hvor mange timer?

 

Og hvor?

Lenke til kommentar

Godt over 1 år siden, så ikke spør meg om tid! :!:

Men jeg startet i level 49 i Un'Goro Crater. Der var det veldig fint, ettersom det stod relativt mange dinosaurer, tett inntil hverandre.

 

Etterhvert (husker ikke nøyaktig level) dro vi til Western Plagueland.

Den ene åkeren der er perfekt for AOE-Grinding.

Da vi først startet der droppet det 2 epics, 2 dager på rad xD

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar

takk for raske/gode svar =)

 

Men.. jeg dreit meg litt ut idag da, når jeg skulle AoE-grinde litt på Raven Hill Cemetary.

 

For jeg daua jo hele tiden.

Er det noen som har en tips/guide til hvordan man kan AoE-grinde solo som en frostmage?

 

Er jo bare lvl 27, så jeg har ikke Ice Barrier ennå.

Og det blir også mye lettere å pulle uten å miste mye hp etter at jeg har fått mount da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...