Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Benytter tråden for å spørre om noe angående mages:

 

Er det så jævlig vanskelig å sette opp et bord inne i battlegrounds?

Så hvis man går BG hele dagen da, så skal man sette opp et bord i hver runde? 20s pr bord, blir fort masse penger det. Nei, dere får kjøpe mat/vann selv

 

For min del setter jeg kun opp et bord i raid/instance

Lenke til kommentar

Det kan jeg skjønne. Selv er jeg "kun" level 49 enda, så har ikke opplevd allverdens. Men selv synes jeg det er morsommere å løpe rundt i 2 grupper a 5 folk i WSG og eie, enn at en fyr står alene og kjører ego-trip. Ser dessverre heller ikke moroa med å ta flagge og så stikke av og hjemme seg til de grader avsides slik at hordene rett og slett ikke klarer å få tak i flagget. Og slik var WSG alt for lang tid for min del.

Lenke til kommentar
Nokon som kan fortelje meg kva eit bord er, og kvifor det er så mykje usamd rundt det?

 

Mager kan på level 70 lage et bord med hjelp av to andre spillere. Når du klikker på dette bordet vil du få en stack med kombinert mat og drikke, og det har 50 á 20 stacks med mat og drikke før det går tom. Hvis du lager et slikt i battlegrounds vil du ikke bare hjelpe folk utrolig mye (siden det ofte kan være mana-intensivt å bla. stå i forsvar), men også spare mye tid på å vente på folk som skal herje seg til liv og mana midt i kampens hete.

 

Dessverre nekter mange mages å lage dette, fordi reagentene koster hele 20s.

Lenke til kommentar
Respecca fire nå. Link i siggen (punlord) Hva synes dere om den speccen? Liker den godt i Pve, men i pvp er den litt mer vrien

 

2/2 Imp Frost Ward? Du kunne like godt latt være å plassere de poengene i det hele tatt. Speccen din er ikke optimal for PvE, og langt i fra for PvP. Du må nesten bestemme deg om du skal specce PvE eller PvP. Hvis du absolutt vil ha en PvP / PvE hybridspec så er frost veien å gå.

Lenke til kommentar
Respecca fire nå. Link i siggen (punlord) Hva synes dere om den speccen? Liker den godt i Pve, men i pvp er den litt mer vrien

 

Ikke for å være frekk, men det der er den verste speccen jeg har sett på lenge.. Uten clearcasting i PvE? Blazing Speed i PvP? Imp Frost Ward? Hæææææ?

Lenke til kommentar
Respecca fire nå. Link i siggen (punlord) Hva synes dere om den speccen? Liker den godt i Pve, men i pvp er den litt mer vrien

 

Jeg håper det er en fleip, fordi den speccen er noe av det mest latterlige jeg har sett. Javel, så du speccer full fire, men ha da for pokker anstendighet nok til å specce som en mann!

 

http://www.wowhead.com/?talent=oi0Vc0bZVgGzf0cReRz0h er lett bedre bruk av talents. Hvorfor? Vel, du får alt det beste fra Fire, pluss at du går dypt nok i Arcane til at Counterspell faktisk gjør nytten sin.

 

Men som andre har sagt før meg så er Frost veien å gå for PvP. Det gir bedre kontroll over flere targets, og vil til syvende og sist være mer mana konservativt i lengre fights. Dette er spesielt viktig med tanke på 5v5 Arena.

 

Men alvorlig, jeg sjekker profilen din igjen om 1 uke.. Hvis du fortsatt har denne drittspeccen så vil jeg faen i meg ikke høre en lyd til fra deg på dette forumet.

 

Oh, og en ting til - gjør heroics for gear mens du farmer Arena points. Det du tusler rundt i nå er latterlig at best.

 

-Hrafnir

Lenke til kommentar
17 poeng i arcane, bare for å få improved counterspell til en spec i både pvp og pve? Unødvendig. 10 poeng får være nok. Speccen det blir linket til i posten over er jo bare ren scorch, dårlig dps.

 

For PvE er dette glimrende. Så kan han bruke Fireball de gangene Clearcast proccer for maksimal mana efficiency.

 

For kun å dra nytte av Counterspell så kunne det vært nok med 5 points i Arcane Focus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...