Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Scorch er bedre enn fireball fordi du får fyrt den av mye fortere. Halve cast-tiden betyr MYE når de står og slår på deg og avbryter spellcastinga di konstant. Da tar det gjerne 5 sekunder å få løs fireball istedet for 3. Mens scorch tar 1,5 sek. En scorch gjør kanskje halve skaden av FB, så da løser matten seg selv. Flere hits=mere damage output over tid. Og også flere crits.

Pluss at du får en talent etterhvert som gir en burn-effekt på mobbene som stacker opptil 5 ganger, som i tillegg til å gjør DoT også gir høyere damage på alle firespells.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt skeptisk til og gji mats til en ukjent fyr for og si det son :p

 

Såvidt jeg har fått med meg skal man kunne rapportere folk som scammer og stjeler da de har strammet inn på denne biten fordi det nettopp ødelegger gameplay. Man vil dermed få tingene tilbake om man skulle bli utsatt for en scam, og scammer vil få en advarsel på konto :)

 

Dette tror jeg er en sannhet med sterke modifikasjoner, da jeg senest for ikke så lenge siden rapporterte en bruker. Jeg ble ikke kontaktet av noen GM, men fikk en lapp i posten der det sto at de ikke kunne gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Den nye "scampolicien" til blizzard er veldig ny da. Før sa de jo at det fantes tyver både irl og i wow så ga du noen mats og han stakk var du dum. Men nå står det at det går under "harazment" (vet ikke hvordan det skrives) og at det ødelegger andres spillopplevelse og at du derfor i de fleste tilfeller vil få mats tilbake...

Lenke til kommentar
Benytter tråden for å spørre om noe angående mages:

 

Er det så jævlig vanskelig å sette opp et bord inne i battlegrounds?

 

Nei, bare det at det suger å gå å restacke reagents hele tiden. Går ofte tom, og gidder bare ikke å stikke bort å kjøpe nye Arcane Powder. Gief null reagent cost i preparations. (2x for Table og 1x for Arcane Brilliance atm.)

 

EDIT:

Ikke alle som kan lage det heller. Du må ha lært høyeste rank av conjure food og water, som bare kan læres fra tomes som er random world drop. (Som folk forlanger latterlige priser for når de selger til mages, for å så /w "gief food plx lolol".

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Nå gjør jeg ikke så ofte pvp mere, men når det skjer lager jeg alltid et table.

Koster meg to arcane dust og det er bare tull å tenke sparing på noe slikt. Fikk den som tilbakemelding når jeg spurte en mage rett før en AV med huntern.

Har alltid 3stack med dust i baggen av gammel raid vane, så det er aldri tomt.

Lenke til kommentar

Er jo ikke for sparingens del akkurat, tar jo en time å tjene et par hundre G uansett. Spør folk om jeg kan sette opp et table gjør jeg det. Setter det ikke opp hvis noen tar en "/w make table i need food" eller /y MAGE MAGE TABLE ASAP!!!!11!! Spør normalt og det er ikke noe problem. Samme med portaler. Setter gjerne opp en portal gratis hvis noen spør normalt og ikke plz plix ploxx osv.

Lenke til kommentar
Er jo ikke for sparingens del akkurat, tar jo en time å tjene et par hundre G uansett. Spør folk om jeg kan sette opp et table gjør jeg det. Setter det ikke opp hvis noen tar en "/w make table i need food" eller /y MAGE MAGE TABLE ASAP!!!!11!! Spør normalt og det er ikke noe problem. Samme med portaler. Setter gjerne opp en portal gratis hvis noen spør normalt og ikke plz plix ploxx osv.

 

Med portaler, vann og brød så gjelder det en enkel regel for meg - vis normal folkeskikk. Folk som ikke greier å spørre på skikkelig vis blir selvsagt avkrevd avgift både for portal og andre ting. Folk som klarer å vise såpass respekt at de kan skrive fullstendige setninger og gjerne slenger med en please har en mye større mulighet for at jeg kaster bort tid på å hjelpe og ikke minst kanskje også gjør det gratis. Det mest geniale er jo når man befinner seg i instance og en eller annen idiot som står i SW spør om du kan lage en portal til Shatt. f.eks. Så man svarer jo så pent man kan at det kan bli litt vanskelig siden man befinner seg i et "instance" og får "fuck you" til svar.

Lenke til kommentar
Noen som har et bra 1 handed sword og anbefale til meg som mage? er lvl 70 og har nå det som dropper fra siste boss i Shadowlabyrint.

Er ganske lei av det sverdet nå så vill ha ett nytt :p

 

Som offhand skal eg skaffe denne: http://www.wowhead.com/?item=33334

Og spiller for det meste pvp nå, skal skaffe arena sett 1 :)

 

Du har jo f.eks Nathrezim Mindblade som forøvrig er en dagger og dropper fra Prince Malchezaar. Du kan jo se her hva jeg mener: http://www.wowhead.com/?item=28770. Forøvrig så er vel sveredet du kan kjøpe I HH når du blir exalted der ikke så ille. Blade of the archmage ser da slik ut: http://www.wowhead.com/?item=29153.

Lenke til kommentar
Noen som har et bra 1 handed sword og anbefale til meg som mage? er lvl 70 og har nå det som dropper fra siste boss i Shadowlabyrint.

Er ganske lei av det sverdet nå så vill ha ett nytt :p

 

Som offhand skal eg skaffe denne: http://www.wowhead.com/?item=33334

Og spiller for det meste pvp nå, skal skaffe arena sett 1 :)

 

 

 

dagger fra pricen er i kar og et sverd fra gruul med samme stats som prince dagger

Endret av smy
Lenke til kommentar
Tror med ditt utgangspunkt, om du ikke er i raid guild ville farmet honor for denne. http://www.wowhead.com/?item=28297#comments

 

 

Ok vurderer og kjøpe den :)Har ca 30k honor points nå, men skal eg kjøpe den daggeren først eller skaffe arena sett 1 før eg kjøper den?

 

Enkelt. Se på hva du har av gear. Det du ser blir den største oppgraderingen går du for først. :)

Siden du skrev at du skulle drive mest med pvp er det kanskje lurest å gå for noen armordeler før daggern.

Det er jo vel så viktig med stamina og recilense som damage til pvp.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har vært borte fra wow i 2 år nå. Hadde (har) en mage level 60. Etter nye endringer siden sist, så må jeg respecce. Men aner ikke hva som lønner seg nå. Hadde fire før.

 

Hadde vært fint med noen tips til hvordan jeg burde sette talents nå. Gjerne en sånn fin link til en side som f.eks Allakhazam (?) . :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har vært borte fra wow i 2 år nå. Hadde (har) en mage level 60. Etter nye endringer siden sist, så må jeg respecce. Men aner ikke hva som lønner seg nå. Hadde fire før.

 

Hadde vært fint med noen tips til hvordan jeg burde sette talents nå. Gjerne en sånn fin link til en side som f.eks Allakhazam (?) . :)

 

Levle med fire frem til lvl 66. Her har du en ålreit spec til det! Så, på 66, respeccer du til frost og levler opp til 70 med det... Dette er fordi på 66 får du ice lance, som er imba...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...