Kurt P Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Heisann.. Jeg satt i går å spilte Suduko på VG nett. Men i dag så finner jeg det ikke lenger.. Noen som vet hvor hen på siden det ligger?
Luchy Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Skjønner ikke sudoko jeg hvis du vil lære deg spillet kan du prøve det på http://www.fingertime.com/sudoku.php her så får du se feilene med en gang du gjør en. da blir spillet letter å forstå og du lærer deg hvordan det foregår
Galdrafadr Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 http://www.miniclip.com/sudoku/sudoku.htm en annen side med sudoku.. Merker att mamma sitter konstant med dette spillet. Hun klaaarer ikke å legge det fra seg! løye =D er ikke så gira på dette megselv da..
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Skjønner ikke sudoko jeg Jeg lærte det nettopp ved å bare trykke. Du skal fylle opp hver rute med forskjellige tall (1-9). For å finne ut hvor et tall skal være, ser du om det ikke ligger i en av... FANKEN! Det er utrolig vanskelig å forklare uten bilder. Bare trykk deg frem, så finner du det ut.
capy Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 syntes ikke det er noe serlig gøy jeg. fatter ikke at dette skal være "det nye kryssordet".
Nevnarion Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Jeg synes det er rågøy Men litt mer ensformig enn kryssord da, på en måte.
Sigga Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Akkurat spill som Sudoku og lignende, synes jeg er best å spille på den vanlige måten.
Zeph Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Sudoku som det skrives, er artig. Speler stort sett den på ABC-startsiden.
Uin Viel Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Det er ganske vanskelig, egentlig.. I hvert fall på "vanskelig" i vanskelighetsgrad..
Inaktivt medlem Mathiasman Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Sudoku ruler! Klart en vanskelig på aftenposten.no på 9 min:) Hva er deres rekord?
Kurt P Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 sliter med ekspert på vg.. den går, men det tar lang tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå