Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må huske på at det var ikke bare en øvelse. Det var ringt skarp alarm om at kongen var i fare. Dette er ikke normal prosedyre for en øvelse, og jeg tror ytterst få ungom er villig til å ta en kule for en konge som ikke er annet enn et statssymbol. Jeg ville selvfølgelig ikke stukket av selv, men som Evelen sier så kan du ikke forvente full lojalitet fra folk som kanskje ikke ønsker å være der.

Lenke til kommentar

Jeg scorte utrolig nok bare 3 på de skriftlige prøvene, noe jeg syns virket rart...

Hva er sjansen da for at jeg kommer inn på befalsskolen ?

 

Må nok ha 5 i snitt på de testene for å i det hele tatt komme deg på FOS. Kontakt VPV, og hør om du ikke kan sende inn vitnemål fra VGS dersom du har såpass gode karakterer at du mener de kan veie opp for sesjonsresultat og dermed få sjansen til å prøve å ta testen på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg scorte utrolig nok bare 3 på de skriftlige prøvene, noe jeg syns virket rart...

Hva er sjansen da for at jeg kommer inn på befalsskolen ?

 

Må nok ha 5 i snitt på de testene for å i det hele tatt komme deg på FOS. Kontakt VPV, og hør om du ikke kan sende inn vitnemål fra VGS dersom du har såpass gode karakterer at du mener de kan veie opp for sesjonsresultat og dermed få sjansen til å prøve å ta testen på nytt.

 

Ops, jeg fikk 4 på de skriftlige prøvene.. Mens jeg fikk 9 på alt annet

Lenke til kommentar

Øvelse svartmink - 1. juni 2010 og snøvær... Husker jeg hatet min far da han mente det var en god ide å sende meg en sms og nevne at det var 30 grader og biff på grillen hjemme..

 

Det er standard start på juni i mordor. Blir sikkert slik i år også.

Endret av saftsus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

var på mestring med goretex skoa i november og møtte på noen rimelig store myrer som ingen ville gå rundt da det ville tatt en time ekstra. Selvsagt var skoen våt og jævelig spess på utsiden men også fuktig inni. Laget bytta så å ligge på OP hele natta, begynte jo da seff å snø og minus grader helvete. Endte med at jeg gikk med en sko som funket som et kjøleskap i 4-5 timer dagen etterpå der skoen var umulig å bøye på da hele greia var fryst. Vi hadde jo et sånt lite svart fjell telt (ingen knappetelt her i gården :p) så varme innei telt var no go da det ikke var plass til mer enn 4-5 stk og vi var 6 så yeah forfrysning på den ene store tåa i løpet av den andre dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...