Bruun Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Ser at Microsoft har sluppet Student 2006 i USA, noe som ser ut som en god programvarepakke, særlig med tanke på at jeg skal få ny bærbar på GK videregående skole og kommer til å bruke data i undervisningen\til lekser veldig mye. Men det ser ut som om pakken er tilrettelagt studenter ved High-School i USA, og jeg lurer da på om det er noen vits å bruke USA-versjonen her i Norge, eller om det kommer en norsk utgave av Student?
pmarius Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Du hadde sikkert fått et mye bedre svar hvis du bare spurte Microsoft
Bruun Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Har desverre ikke gode erfaringer med responstiden hos Microsoft...
pmarius Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja, skjønner hva du mener. Sjekket ut nettsiden http://www.microsoft.com/student/default.mspx for å se om jeg kunne hjelpe deg, men ble ikke særlig klokere. Men ut fra det lille som står tror jeg at jeg hadde droppa å bruke denne på en norsk skole, den ser mest ut til å være skreddersydd for det amerikanske undervisningsopplegget. Ville nok heller ha satset på en samling av de programmene den inneholder (Encarta, Word, osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå