Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal staten bestemme hva man gjør innenfor husets fire vegger?

Det er klart at staten bestemm kvar som skjer til ein viss grad.

Nei her må grensen gå,mener dere virkelig at staten skal kunne skjekke hva en gjør hjemme??

Skal de kunne skjekke om en røyker der må dem også fritt kunne skjekke andre ting, feks hva du har på pcen, er det orginale spill osv osv, tenker det ikke ble like aktuelt nå jeg :whistle:

Jeg røyker men aldri i rommene der de andre oppholder seg, jeg har et hjemmekontor og der tar jeg røyken og ferdig med det, vil se den statlige annsatte som skal hidre meg i det :D

Lenke til kommentar
Skal staten bestemme hva man gjør innenfor husets fire vegger?

Det er klart at staten bestemm kvar som skjer til ein viss grad.

Nei her må grensen gå,mener dere virkelig at staten skal kunne skjekke hva en gjør hjemme??

Earendil sa til en viss grad, det vil si at det f.eks. ikke er lov å drepe en person med en øks eller voldta 20 barn.

 

I Texas bryr seg staten lite om hva du gjøre på privat eiendom. Du kan skyte 10 mennesker uten å bli straffet.

Endret av Pels
Lenke til kommentar
Skal staten bestemme hva man gjør innenfor husets fire vegger?

Det er klart at staten bestemm kvar som skjer til ein viss grad.

Nei her må grensen gå,mener dere virkelig at staten skal kunne skjekke hva en gjør hjemme??

Earendil sa til en viss grad, det vil si at det f.eks. ikke er lov å drepe en person med en øks eller voldta 20 barn.

 

I Texas bryr seg staten lite om hva du gjøre på privat eiendom. Du kan skyte 10 mennesker uten å bli straffet.

Jo,men å sidestille det med røyking :whistle:

Lenke til kommentar
Skal staten bestemme hva man gjør innenfor husets fire vegger?

Det er klart at staten bestemm kvar som skjer til ein viss grad.

Nei her må grensen gå,mener dere virkelig at staten skal kunne skjekke hva en gjør hjemme??

Earendil sa til en viss grad, det vil si at det f.eks. ikke er lov å drepe en person med en øks eller voldta 20 barn.

 

I Texas bryr seg staten lite om hva du gjøre på privat eiendom. Du kan skyte 10 mennesker uten å bli straffet.

en slik lov er latterlig, grunnloven i USA stammer jo fra ei skikkelig JIHA cowboy tid å bør absolutt fornyes..

 

Selvforsvar er en ting, men altså i USA kan man skyte folk bare de står på eiendomen dems.

Lenke til kommentar
Røyker ikke..

 

Må da finnes andre godsaker (Tror ikke det er godt heller, bare avhengighetsskapende. Har ikke prøvd selv) som ikke dreper, eller irriterer omgivelsene. Irriterer meg grønn av folk som røyker rett oppi trynet mitt.

 

Hurra for Røykeloven.

Definnitivt!

Tja da plasserer du vel trynet ditt der selv,tviler sterkt på at noen oppsøker deg for dette,eller mener du at andre skal flytte seg for "her kommer jeg" :whistle:

Lenke til kommentar
Røyker ikke..

 

Må da finnes andre godsaker (Tror ikke det er godt heller, bare avhengighetsskapende. Har ikke prøvd selv) som ikke dreper, eller irriterer omgivelsene. Irriterer meg grønn av folk som røyker rett oppi trynet mitt.

 

Hurra for Røykeloven.

Definnitivt!

Tja da plasserer du vel trynet ditt der selv,tviler sterkt på at noen oppsøker deg for dette,eller mener du at andre skal flytte seg for "her kommer jeg" :whistle:

Man vender ikke ræven til og fiser en person opp i trynet om man må slippe en fjert mens en tilfeldig forbigående passerer. Gjør man?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var i England på klassetur og røyka opp noe over 200 Malboro (og noe Superking) på 4-5 dager for å kompansere for snusen.. Er det sykt?

Digg med 16årsgrense, får jo kjøpt alt lett som bare det.. :p Alt untatt alkoholen! =S

Er mye det. En kompis røykte en kartong på en helg. Selv er vel det meste jeg har røykt 60-70 røyk på en og samme kveld. Da snuste jeg også.

Lenke til kommentar
Var i England på klassetur og røyka opp noe over 200 Malboro (og noe Superking) på 4-5 dager for å kompansere for snusen.. Er det sykt?

Digg med 16årsgrense, får jo kjøpt alt lett som bare det.. :p Alt untatt alkoholen! =S

Er mye det. En kompis røykte en kartong på en helg. Selv er vel det meste jeg har røykt 60-70 røyk på en og samme kveld. Da snuste jeg også.

jeg fatter ikke åssen det går jeg... jeg blir flau av å røyke 20 på en kveld!

 

edit:har sluttet med røyk :) jeg er et STERKT menneske!

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Var i England på klassetur og røyka opp noe over 200 Malboro (og noe Superking) på 4-5 dager for å kompansere for snusen.. Er det sykt?

Digg med 16årsgrense, får jo kjøpt alt lett som bare det.. :p Alt untatt alkoholen! =S

Er mye det. En kompis røykte en kartong på en helg. Selv er vel det meste jeg har røykt 60-70 røyk på en og samme kveld. Da snuste jeg også.

jeg fatter ikke åssen det går jeg... jeg blir flau av å røyke 20 på en kveld!

Du er 14 år, så du burde vært flau over i det hele tatt å ha prøvd røyk.

Lenke til kommentar
Var i England på klassetur og røyka opp noe over 200 Malboro (og noe Superking) på 4-5 dager for å kompansere for snusen.. Er det sykt?

Digg med 16årsgrense, får jo kjøpt alt lett som bare det.. :p Alt untatt alkoholen! =S

Er mye det. En kompis røykte en kartong på en helg. Selv er vel det meste jeg har røykt 60-70 røyk på en og samme kveld. Da snuste jeg også.

jeg fatter ikke åssen det går jeg... jeg blir flau av å røyke 20 på en kveld!

Du er 14 år, så du burde vært flau over i det hele tatt å ha prøvd røyk.

Åja? Når begynte du å snuse? Du har vel nettop fylt atten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...