Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>' date='03/09/2005 : 22:44']
>,03/09/2005 : 21:30] Røyking er kjekt, lettere å sette folk inn i hirarkiet... skille de svake fra de sterke på en måte :)

 

Røyker ikke selv og må si jeg ser ned på alle som gjør det...

Og jeg ser ned på deg...

Grunnet?

 

Ikke ment som hetsing men å forgifte kroppen av egen fri vilje er da ganske dumt? :hmm:

Skal en begynne å se ned på hverandre for alle ting som er skadelige så får vi vel ikke gjordt stort annet.

Da må vi se ned på dem som drikker brus, øl, alkohol, snuser, spiser godter, potetgull,kaker, bruker bil,moped, osv osv osv :cry::cry:

Lenke til kommentar
>' date='03/09/2005 : 21:44']
>,03/09/2005 : 21:30] Røyking er kjekt, lettere å sette folk inn i hirarkiet... skille de svake fra de sterke på en måte :)

 

Røyker ikke selv og må si jeg ser ned på alle som gjør det...

Og jeg ser ned på deg...

Grunnet?

 

Ikke ment som hetsing men å forgifte kroppen av egen fri vilje er da ganske dumt? :hmm:

For noen er røyking en av de store gledene i livet. Alle er ikke like, vi prioriterer annerledes. Du forgifter kroppen din ved å spise godteri. Jeg spiser ikke godis, og har ikke gjort det på lenge. Jeg ser at folk rundt meg får i seg sinnsyke mengder sukker, noe som er skadelig, men jeg ser ikke ned på dem av den grunn. La det være folks egen sak om de røyker eller ikke.

Lenke til kommentar
Du forgifter kroppen din ved å spise godteri. Jeg spiser ikke godis, og har ikke gjort det på lenge. Jeg ser at folk rundt meg får i seg sinnsyke mengder sukker, noe som er skadelig, men jeg ser ikke ned på dem av den grunn. La det være folks egen sak om de røyker eller ikke.

Nå er det slik at røyking skader mye mer enn godis. Kroppen trenger sukker (i en viss mengde). Trening skader kroppen også.

Lenke til kommentar
Nå er det slik at røyking skader mye mer enn godis. Kroppen trenger sukker (i en viss mengde). Trening skader kroppen også.

Når det gjelder trening, så stemmer det. Man påfører seg selv makro- (og i noen tilfeller mikro) trauma, men disse gjør at kroppen kan bygge seg selv opp igjen sterkere.

 

Men uansett, jeg røyker, er hverken stolt eller skjemmes over det og har ingen konkrete planer om å slutte i nærmeste fremtid.

 

Og til dere som ikke røyker, det er jo flott. Men sørg for å holde det slik. :)

 

Og til slutt, husk at det fins langt verre ting enn tobakk her i verden.

 

edit: og nå skal jeg ha meg en røyk :p

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Du forgifter kroppen din ved å spise godteri. Jeg spiser ikke godis, og har ikke gjort det på lenge. Jeg ser at folk rundt meg får i seg sinnsyke mengder sukker, noe som er skadelig, men jeg ser ikke ned på dem av den grunn. La det være folks egen sak om de røyker eller ikke.

Nå er det slik at røyking skader mye mer enn godis. Kroppen trenger sukker (i en viss mengde). Trening skader kroppen også.

Klart, men du ser poenget mitt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...