Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er man kjip fordi man synes det er kult å røyke?

JA.

Jeg liker ikke røyk selv, men skal ikke benekte at røyk kan se kult ut... :p

Nettop. Det er like upopulært å mene det som det var å kritisere invandrere for 4 år siden.

Greit nok, det kan se litt mer voksent ut enn noen som ikke røyker. men ikke dermed en grunn for og begynne og røyke! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg røyker! Nei jeg føler meg ikke tøff, jeg føler meg heller ikke teit!

Kun 6 av 15 sigg om dagen er digg. Til en viss grad er jeg intresert i å slutte, på en annen måte nei! De fleste syns at sigg på pils er en digg kombo. Jeg syns snus og pils smaker bedre. Nei, jeg kommer nok ikke til å slutte i nærmeste fremtid (selv om jeg sikkert bør det!). Alle dere ikke-røykere som løper rundt og ber om "en god grunn til å begynne røyke", glem det! Dere er uvitene! røyk noen år før dere uttaler dere! Dere har ikke følt nikotinen, tjæren og benzenen tære på kroppen, så dere vet rett og slett ikke hva det innebærer!

 

Ellers er jeg fullt å helt klar over at konsekvensene av røyking kan være fatale. Røyking kan føre til kreft, hjernebødninger og andre ulumskheter! I værste fall død!

Men for å gjenta meg selv, ber jeg dere nok en gang slutte å moralisere om hvorvidt røking er bra eller dårlig. Godt eller vondt!

 

Konkulsjon: Ja jeg røyker! Røky dreper (vitenskapelig bevist)! Jeg nyter det!

 

Takk for meg, god helg videre! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...