Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å sitere Bill Hicks: "Non-smokers die too!!!!!"

Stemmer, men er det verdt å betale 2000,- og oppover hver månede i 40 år ? Det er forferdelig lønnsomt :E

Hva skjedde med saken i din iver til å diktere min personlige økonomi?

 

Hva hvis jeg sier ja? Da vil du fortelle meg at det ikke er verdt det.

Hva hvis du da sier at det er ett samfunnsproblem? Da vil jeg si at samfunnet ikke har lidd av min røkning, men tvert om tjent grovt på det.

 

Hva hvis jeg sier at det ikke har noe med deg å gjøre? Hmmmm....er du kristen eller?

 

:)

¨

Bill Hicks har ett bredere perspektiv enn det.

Å betale en viss sum for å få helseskader vel vel..

Lenke til kommentar
Jeg gjQr ikke men en i klassen min bAde rQyker og snuser...vi gAr i 9ende...synes det er trist

bare en, i vårt 10.klasse steg snuser mangen og maaangen røyker, mest gutter som snuser og mest jenter som røyker

å, huff..... går selv i tiende, og her røyker bare en....... men en del av vennene mine snuser da, men ikke jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg gjQr ikke men en i klassen min bAde rQyker og snuser...vi gAr i 9ende...synes det er trist

bare en, i vårt 10.klasse steg snuser mangen og maaangen røyker, mest gutter som snuser og mest jenter som røyker

å, huff..... går selv i tiende, og her røyker bare en....... men en del av vennene mine snuser da, men ikke jeg :thumbup:

jeg går selv i 9. der røyker bare en jente, men hu driver med alt :p drikker, sex :roll: , går på de ELDRe, ene var 21 år :no: osv

Lenke til kommentar
Jeg gjQr ikke men en i klassen min bAde rQyker og snuser...vi gAr i 9ende...synes det er trist

Meget trist.

 

Folk må slutte å rakke ned på røykerne. Hvis dere er det kaller jeg dere likegodt en gjeng tapere.

 

Edit: Litejk: Har hun sex? Drikker hun? WOW, deres skole må jo bare være helt ut av kontroll.

 

Btw, hvordan vet du at hun drikker og har sex? Bare fordi hun røyker?

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Jeg vil heller dø neste år enn å gå rundt som en 'idiot med unaturlig stor overleppe'.

det er din mening. jeg snuser hjemme eller på fisketur, av den grunn at jeg ofte syntes snus ser litt idiotisk ut(kommer litt ann på humøret). pleier sjelden å vise meg i offentligheten med snus :thumbup:

 

 

edit:

endre litt, og leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Hvor får du 2000 fra?

Inkluderer dette bilforsikring og huslån?

Da må det være en BILLIG husleie/forsikring må jeg si. En venninne av meg bruker omtrent 1500 per måned. Det var en light overdrivelse, håper du skjønte poenget.

Hvis alle røyket like mye som veninnen din så hadde vi klart å konkludere med at ozonlaget tar skade av folks røyking.

Det er jo omtrent 3 kartonger per måned (1500) sett at hun handler i norge. Jeg handler i sverige og har utgifter på kanskje 300 per mnd. Er nok ikke så mange som bruker ett par lapper per måned bare til røyk.

 

edit: ja, jeg overdrev jeg og.

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Edit: Litejk: Har hun sex? Drikker hun? WOW, deres skole må jo bare være helt ut av kontroll.

Det er temmelig normalt i år 2005.

Det er ironi og.

:!:

 

Røyker fast jeg. Men er fast bestemt på og slutte, vil ikke ende opp som fattern som døde i en alder av 45. Skal få en ny livsstil, og dårlige vaner skal bort. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg gjQr ikke men en i klassen min bAde rQyker og snuser...vi gAr i 9ende...synes det er trist

Det er helt forjævlig mange jenter som har begynt å snuse i det siste. Fy faen så grusomt. Fikk helt sjokk da jeg kom tilbake på skolen; mange av venninnene mine har begynt. :( Dog snuser de mocca- og mintsmak, men likevel.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg gjQr ikke men en i klassen min bAde rQyker og snuser...vi gAr i 9ende...synes det er trist

Det er helt forjævlig mange jenter som har begynt å snuse i det siste. Fy faen så grusomt. Fikk helt sjokk da jeg kom tilbake på skolen; mange av venninnene mine har begynt. :( Dog snuser de mocca- og mintsmak, men likevel.

Snus er ekkelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...