Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får man den nå til 7500,-? Da skal jeg ringe og bestille i morgen! Er du helt sikker? geez..

 

DELL

Dell Ultrasharp 2405FPW 24" widescreen LCD Flat Panel Monitor. 500cd/m2 brightness, 1000:1 contrast, 16ms response time. Midnight Grey TCO99

11 662,50 kr

7 503,04 kr

Inkl. MVA og frakt

[Du sparer 4 159,46 kr]

Sendes normalt: 5-7 dager

 

Ooh.. its true *løpe rundt seg selv* Hvor lenge varer det? tilbudet? Er dette fremstøtet pga. av Acer kommer med sin 24" WS til rundt denne prisen? Sett seg lei på pruting kanskje? hehe

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
En ting er sikkert. Jeg slutter å delta eller se på den tråden fra i dag. Har rett og slett ikke godt av å følge videre prisutvikling på den skjermen, nå som jeg har kjøpt den.

4999397[/snapback]

Hvis det er sant at det kommer nye modeller snart, så vil jo disse koste noen tusen mer. Kanskje dobbelt så dyre som den prisen du kan kjøpe 2405 for nå.

Lenke til kommentar
8100 er en meget god pris det også, mye bedre enn de fleste fikk til rundt tiden du fikk det vil jeg tro :). Da havnet de fleste pruterne rundt 8700. Så da sparte du 600,- alikevel ;)

 

Ingen som vet når tilbudet utgår? Skulle ordnet med penger osv.

4998899[/snapback]

 

 

Tilbudet utgår den 26 oktober.

 

Jeg vurderer seriøst å selge en nyre...

 

Edit: Hahaha, la ikke merke til den nye infoen under brukernavnet mitt, nemlig at jeg er bruker nummer.... 3666 ! Kan bruker nummer 1666 og 2666 vennligst melde seg, så vi får startet en satanistisk hardware-sekt?

Endret av ibsen
Lenke til kommentar

Denne skjermen er interessant. Men ut fra ergonomiske betraktninger er jeg interessert i å vite hva som er minimumshøyden over bordplaten. Jeg vet at Dell sin 20" har 12-15 cm (avhengig av helning) ned til bordplaten i laveste posisjon. Det er rett og slett latterlig dårlig og gjør den uegnet på mange arbeidsstasjoner. For å få en riktig arbeidshøyde og vinkel på hodet med en slik skjerm, må arbeidsstasjonen ha mulighet til å senke platen med skjermen lavere enn resten av kontorpulten. Noen som har denne skjermen som kan måle?

Lenke til kommentar

Det eneste manglet med denne skjermen. Hvorfor i alle dager har de ikke laget en med grå/sølv ramme. Dette fordi det er alt som skal til for å gi en mindre belastning på øynene if. TCO03 standarden.

 

Dette ergrer meg litt. Det hadde også vært en fin detalj om både foten og rammen rundt skjermen var i sølv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det eneste manglet med denne skjermen. Hvorfor i alle dager har de ikke laget en med grå/sølv ramme. Dette fordi det er alt som skal til for å gi en mindre belastning på øynene if. TCO03 standarden.

Ja, det er en mangel, men ikke den eneste. Ettersom den ikke har HDCP vil jeg måtte bytte den ut om et par års tid, og da er det uaktuelt for meg å bruke mer enn 4-5000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...