Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

leste også at noen betalte 8000kr! bør jeg vente? Er student så ofrer litt hvis jeg klarer å få den billig :thumbup:

8532kr. inkl.moms og frakt hjem til døra :thumbup:

 

Vet andre har betalt helt ned mot 8000kr. blankt tidligere i år.

 

Du har to valg, enten ringe dell og si at du kjøper en hvis du får den for under f.eks 8500kr. eller vente en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søren. Nå hadde jeg faktisk hatt råd til 2405FPW...

 

Men,men. Sånn er det. Sitter nå her med 2005FPW og kan ikke klage på..

 

Men 2405 hadde vært bedre med tanke på ay jeg snart muligens skal flytte ut på hybel eller en liten leilighet.

 

Da kunne jeg brukt den som TV også. Ser ikke så altfor mye på TV, men 24" er jo en mye mer akseptabel størrelse enn 20" til TV-bruk i en liten stue.

 

Angrer litt her nå.. Vurdere virkelig å selge 2005 og kjøpe 2405..

Lenke til kommentar
Skulle til å skryte jeg også, men så innså jeg at om 1-2 år kan folk le av de prisene vi ga i dag. Får sikkert mer for penga også.

Akkurat som vi ler av de som har 17"ere i dag? Tror ikke jeg ler så veldig høyt av de som kjøper en 24" til ca. fem tusen om to år... Syns det er utrolig hvor lenge folk gidder å vente for å spare en tusenlapp. Og når prisen endelig har kommet på et akseptabelt nivå er det kommet noe bedre å vente på.

Lenke til kommentar
..jeg lever i nuet og forventer effektivitet!

Akkurat som vi ler av de som har 17"ere i dag? Tror ikke jeg ler så veldig høyt av de som kjøper en 24" til ca. fem tusen om to år... Syns det er utrolig hvor lenge folk gidder å vente for å spare en tusenlapp. Og når prisen endelig har kommet på et akseptabelt nivå er det kommet noe bedre å vente på.

2år er lenge å vente for å spare noen usle tusenlapper, greit det koster litt, men man blir for lei av å bestandig sitte på "gjærdet" å vente.

 

Jeg vil ha "morro" nå og ikke om 2år :)

Lenke til kommentar

Ja da har jeg bestilt meg en Dell 2405 jeg også! 5 til 10 dager står det, så da har jeg den vel i slutten av neste uke.

 

Hvilken måte frakter Dell sine skjermer på?

Hva gjør jeg hvis den kommer med døde pixler? (en kan jeg godta kanskje)

Jeg har lest at den er VELDIG lyssterk, så det går vel an å stille ned lysstyrken?

 

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...