Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jauda, da er skjermen og maskina oppe aa kjoerer. 4 doede pixler var det ved foerste inspeksjon, men akkurat slik det var paa den "gamle" 2001FP'en min vaakna de til live naar jeg la et ark over pixlene og masserte dem forsiktig. Naa er det null hull, ingen doede pixler. Kjempeskjerm.

 

Ang. grafikk kort... Har et X600 som fulgte med maskina som jeg skal bruke intill R520 kommer (eller 580 om 520 ikke blir det alle forventet at det skulle bli). X600'en har ikke noen problemer med aa dra rundt vanlig bruk paa denne skjermen. Men spill i 1920x1080 med det er det bare aa glemme ja.

 

 

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Det stemmer ja!

Da så.

 

Eneste negativ er at USB portene er på feil side og at skjermstativet er en tanke skjev. Skal se om jeg kan vri på noe i feste når jeg kommer fra jobb i morgen tidlig. Har prøvd å spille en liten snutt med HL2 i full oppløsning, aaaahhh. Jeg er faktisk litt forelsket.

Endret av UAM
Lenke til kommentar

Fikk min litt før 16 i dag, gud hvilken snadder skjerm, nå er det bare å få montert den nye maskinen, så kanskje får jeg bilde på skjermen også. Vanlig vga fra bærbaren ble liksom ikke det helt store wow opplevelsen. Regner med at DVI vil gjøre bilde bedre.... Men for en opplevelse, 1920x1200 på 24 tommer, kommer aldri til å kunne bruke noe mindre nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...