Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måtte ut med 8250 inkludert frakt og moms. Med litt pruting så løser det seg alltids.

Kjøpte du mer, eller kun skjermen?

Kjøpte 2 stk(en til en kompis). Så med bruttolønnsordning via jobben så er blir det vel en overkommelig pris. Hvis jeg bare kjøpte en skjerm, fikk jeg et tilbud på kr 8600.

Lenke til kommentar

Ok, fant nummeret til Dell, men de hadde stengt (selvfølgelig!), så jeg tenkte jeg skulle ringe til de i morgen. Hvordan går jeg frem for å få prisavslag? skal jeg si at jeg vurderer andre merker? eller skal jeg bare si at skjermen er blitt solgt til så-og-så-mye for noen mnd. siden og jeg ønsker å få samme tilbudet nå? er det noen jeg bør snakke med i stedet for de som tar telefonen på standardnummeret?

Lenke til kommentar

Skaff deg oversikt over priser på tilsvarende produkter, spør om når de planlegger neste kampanje osv. Vanskelig er det ikke, fikk avslag nesten automatisk. Det er derfor jeg lurte litt på deres salgspolitikk. Kan hende de priser produktet opp for å få kunden til å føle at han har gjort en god handel?

Lenke til kommentar

Det krever ikke det akkurat veldig avanserte forhandlingsteknikker :yes: Det holdt med og spørre om han kunne gi en bra pris, og det kunne de selvfølgelig. Forrige gang (og det var det eneste gangen jeg snakket med en jente, hadde ikke noe særlig peiling eller særlig interesert i å selge noe) skulle jeg ha en rimelig bærbar, men da var det ikke mulig å gi noe annet enn det som stod på weben. Det var det gratis printer og det trengte jeg ikke. Vurderer du å kjøpe mer enn opprinnelig planlagt, kommer det også som regel en bra pris. De vil vel ha bonusen sin...

Lenke til kommentar

(sorry for kapring av tråden)

 

Ringte til dell nå nettopp. de ville selge meg skjermen (20tommeren) for 5500,-. Det er jo ikke noe å si på prisen egentlig, men når jeg tenker på at den koset 4479 frem til 29. Juni, så blir det litt surt uansett. Håper det kommer et nytt tilbud snart:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...