Gå til innhold

Sjuk trailer (Ichi The Killer)


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er absolutt en film du burde se, hvis du ikke har sperrer i hodet ang. ekstrem vold og mye "innvoller". Mao hvis du har vokst opp med filmer som Cannibal Holocaust, Bad Taste og Braindead. Den er ekstremt stilig laget, med sterke skuespillere.

Det er faktisk ikke han med smilet og det blonde håret som er Ichii, det er mannen som blir satt til å jakte på Ichii.

 

Han er svært sadomasochistisk, dvs tenner på smerte. Han ber dama banke ham alt hun klarer mens han henger i kjettinger..Når hun har slått ham så mye i ansiktet at hun ikke greier mere sier han bare "Det var ikke bra nok. Du er ikke kjæresten min mere".

Festlig kar :)

 

 

Men det skal sies, jeg slet lenge med å forstå slutten. Men la oss ikke røpe sånt for de

uinnvidde.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ichi the Killer knuser Braindead, da. Jeg likte ikke filmen fryktelig godt - greit nok, den var over gjennomsnittet, men levde absolutt ikke opp til forventningene. Kanskje er

 

Strengt tatt er ikke Ichi the Killer den Miike-filmen jeg ville anbefalt å starte med...

 

grunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Før folk begynner å bestille filmen i øst og vest er det verdt å nevne at den engelske utgivelsen er klipt en del, likeledes Hong Kong-versjonen.

Den nederlandske utgivelsen og den Unrated'ede amerikanske er uklipt.

Nah du får den kjøpt i uncut extended version i Norge da, så det er ikke et stort problem! ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vondt i magen.

 

Patetiske asiatiske runke-regissørerer som ikke har talent til annet enn å få magen til publikum til å vri seg.

 

"Faen, jeg suger til å lage film" *tenke* ", - stapper inn masse vold for å sjokkere da."

*Vente på en haug med sinte og (forhåpentligvis) velformulerte motkommentarer.* :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Nå har jeg vondt i magen.

 

Patetiske asiatiske runke-regissørerer som ikke har talent til annet enn å få magen til publikum til å vri seg.

 

"Faen, jeg suger til å lage film" *tenke* ", - stapper inn masse vold for å sjokkere da."

Det var vel litt å ta i. Du burde se filmen uansett ettersom den ikke er så værst handlingsmessig (litt tegneserieaktig). Slutten er forsåvidt en smule mystisk jeg tenker fortsatt på hva Miike mener med den, 1 år siden jeg så filmen :hmm:

Lenke til kommentar
Men hvorfor ønsker ikke de som har laget traileren at den geniale humoren skal komme fram i traileren?

Poenget med en trailer er å skape interesse for filmen. Denne traileren gjør nettopp det. Alle som er kjent med Miikes tidligere verker vil garantert se denne filmen uavhengig av trailer, men i tillegg treffer man et helt annet publikum, nemlig disse:

Omg, dette var sjukt. Må nesten se den!

 

Ergo, man treffer to blinker med et skudd.

Lenke til kommentar

Kyrre: Takashi Miike nevnes ofte i samme åndedrag som de aller største regissørene. Og jeg er ikke i tvil, han er kanskje verdens beste regissør. Makan til kunstner skal man lete lenge etter. Dessuten er han uhyre produktiv; 60+ filmer på drøye 12-13 år er rett og slett sinnsvakt. Håper han setter seg ned og lager en film hvor han faktisk bruker mer enn 2 mnd på hele prosessen. Den filmen ville blitt verdens beste.

Eller, det er kanskje rett og slett ikke hans måte å gjøre ting på.

Lenke til kommentar

Verdens største regissør? Hvor nevnes han i den sammenhengen? :)

 

Men det fascinerer meg at Japan, etter tusen år enda ikke har mistet sine blodige og iskalde røtter.

 

Snart lager vel denne Takashi Miike en japan-sympatisk filmatisering av Voldteken av Nanking.

 

Les mer om det her.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...