Gå til innhold

Sjuk trailer (Ichi The Killer)


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ichi the Killer, eller Koroshiya som den også heter er ikke mye grotesk. Den er ikke noe vanskelig å se på i det hele tatt. Den er over gjennomsnittelig voldelig, men ikke noe mer enn det. Den pingler ut på scener som kunne blitt mye værre hadde de bare tatt den det ekstra lille steget. Men den er sykere enn de fleste filmer, men ikke noe "wooow". Kan trygt sees av de fleste...

snakker om filmen Lars lenket til på første side :)

 

edit; Denne!

Ja den der har jeg ikke sett! Er det noe å få med seg altså? Så ikke helt frisk ut, selvom jeg ikke fikk noe spesielt inntrykk av åssen film det var. Skjønte tegninga på tegninga da for å si det sånn ;)

 

@ LarsP: Slutt a, jeg er ikke SÅ herda. Denne her er bare rå, ikke noe ekstremt ekkelt. De fleste som ser film mye og kan skille mellom film og virkelighet når credtisa kommer kan fint takle den her. "Skjære-av-tunge"-scenene krøller jo de fleste tær, men hallo - det går fint. Kanskje ikke en film for de fleste da - men nesten. Greit?

Lenke til kommentar
@ LarsP: Slutt a, jeg er ikke SÅ herda. Denne her er bare rå, ikke noe ekstremt ekkelt. De fleste som ser film mye og kan skille mellom film og virkelighet når credtisa kommer kan fint takle den her. "Skjære-av-tunge"-scenene krøller jo de fleste tær, men hallo - det går fint. Kanskje ikke en film for de fleste da - men nesten. Greit?

Nei, dette er langt ifra en film som passer for nesten de fleste. Min kjære mor hadde høyst trolig sendt meg til nærmeste psykiatriske klinikk om jeg hadde vist henne Ichi. For ikke snakke om alle mine kvinnelige venninner eller nesten 70% av de som så den i militæret. Det var mange som gikk da jeg styrte filmkvelden på brakka. ;)

 

Jeg synes ikke Ichi er særlig grov, men jeg skjønner godt at andre gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
@ LarsP: Slutt a, jeg er ikke SÅ herda. Denne her er bare rå, ikke noe ekstremt ekkelt. De fleste som ser film mye og kan skille mellom film og virkelighet når credtisa kommer kan fint takle den her. "Skjære-av-tunge"-scenene krøller jo de fleste tær, men hallo - det går fint. Kanskje ikke en film for de fleste da - men nesten. Greit?

Tungescenen er jo ikke så ille, men nipple-scenen deriomt den er usj!

Lenke til kommentar
@ LarsP: Slutt a, jeg er ikke SÅ herda. Denne her er bare rå, ikke noe ekstremt ekkelt. De fleste som ser film mye og kan skille mellom film og virkelighet når credtisa kommer kan fint takle den her. "Skjære-av-tunge"-scenene krøller jo de fleste tær, men hallo - det går fint. Kanskje ikke en film for de fleste da - men nesten. Greit?

Tungescenen er jo ikke så ille, men nipple-scenen deriomt den er usj!

Nipple scenen er jo dritt bra. Lo så mye at jeg holdt på å knekke sammen. :D

Enda bedre når han setter fast tisseluren i den dama. :lol::!:

Lenke til kommentar
Nipple scenen er jo dritt bra. Lo så mye at jeg holdt på å knekke sammen.  :D

Enda bedre når han setter fast tisseluren i den dama. :lol::!:

Ehm, nå snakker du vel om to forskjellige filmer. Nipplescenen er fra Ichi, men nekrofilisex med tilhørende fastsittende penis er Visitor Q.

 

Skymarshall: Ichi the Killer er jo basert på mangaserien med samme navn så det er ikke så veldig rart at volden blir tegneserieaktig(Itchy and Scracy).

I det siste så er det faktisk bare en film som har fått meg til å reagere skikkelig og det er Sør-Koreanske Seom / The Isle (2000). Den var tidvis helt grusom.

 

Guinea Pig og dens amerikanske slektning August Underground faller litt mellom to stoler. I og med at volden har hele fokuset og dermed er grunnlaget for underholdning så blir hele konseptet ganske komisk.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...