Gå til innhold

Sjuk trailer (Ichi The Killer)


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oioi, dette var jo brutalt. Slår jo Salò o le 120 giornate di Sodoma og voldtektsscenen i Irreversible.

Det betyr at jeg skal se den i alle fall.

Når kommer den på kino/dvd?

Filmen slår ikke Salò. Den er ikke ute etter å være grusom, på samme måte som Salò eller Cannibal Holocaust. Vil si den faller litt i samme gate som Braindead etc. Ment for å more, ikke skremme.

Lenke til kommentar

Det tar 5 minutter så legger du ikke merke til at de snakker japansk engang.

Mye bedre det enn å ha crappy engelsk dubbing som ikke stemmer med munnbevegelsene.

Det der var vel den eneste scenen det snakkes engelsk i hele filmen tror jeg.

 

Filmen har vært på DVD lenge tror jeg. Kan kjøpes bl.a. på avalon og outland.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Denne filmen skal jeg aldri i verden legge mine øyne på. No way.

Slapp av.. den er overhodet ikke så "grusom" som noen vil ha det til. Jeg har spillefilm og animefilm versjonen på DVD, og begge er vel verdt en titt. Helst fler, da historien kan være vrien å få inn på første forsøk.

 

Skuespillerene er langt fra Oscar nominasjoner, så det er sagt, men de to hovedrollene er ganske bra utført og bidrar til å gjøre seeren urolig (med rette).

 

Det er ikke så mye blod og gørr som det kan virke som, det er spredt over hele filmen tross alt.

 

Den dama som snakker engelsk av og til er passe føkka i huet :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Det er engelsk i et par andre scener, men ikke så mye som den vist i traileren. Det er hun dama, som bytter mellom engelsk, japansk og kinesisk hele tiden.

Det skjønte jeg virkelig ikke vitsen med da jeg så den..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg har alrdi vert noe fan av slike filmer, fikk egentlig nok da jeg så Ichi The killer tegnefilmen/anime sammen med noen kompiser.

Det kan hende jeg ser den når folk sammenligner den med braindead, men ikke i dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...