Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, skal du ikke kle Avtaren din opp i Liverpool trøye etterhvert?:)

 

Nå har jeg ikke reknet på det, men er ikke laget vårt yngre en på lenge? Er jo visse personer som har hatt suksess ved å bygge opp et ungt stabilt lag, for så å nytte seg av den lange erfaringen dem drar med seg etterhvert.

 

Jo vurderer det! Kanskje jeg skifter til David Villa bilde, om disse ville ryktene går igjennom ;) Noe som jeg har 0 tro på, men håper av mitt hele hjerte!

 

En duett på topp mellom Torres og Villa, med Gerrard bakom og forer kan bli svææært pent. Men forsatt er vingene et problem.

 

Og vist Ronaldo nå reiser til Real Madrid så lurer jeg sinnsykt mye på hvem som skal score for Man Utd. Uten Ronaldo så mister de enormt mye av de offansive bidragene. Ser ingen som kan erstatte han per dags dato.

 

 

En sinnsykt spennende sommer! Ronaldinho, Dos Santos, Jo, Villa, Nasri, og X antall andre store spillere til PL blir kos :)

Lenke til kommentar
Btw, skal du ikke kle Avtaren din opp i Liverpool trøye etterhvert? :)

 

Nå har jeg ikke reknet på det, men er ikke laget vårt yngre en på lenge? Er jo visse personer som har hatt suksess ved å bygge opp et ungt stabilt lag, for så å nytte seg av den lange erfaringen dem drar med seg etterhvert.

 

Jo vurderer det! Kanskje jeg skifter til David Villa bilde, om disse ville ryktene går igjennom ;) Noe som jeg har 0 tro på, men håper av mitt hele hjerte!

 

En duett på topp mellom Torres og Villa, med Gerrard bakom og forer kan bli svææært pent. Men forsatt er vingene et problem.

 

Og vist Ronaldo nå reiser til Real Madrid så lurer jeg sinnsykt mye på hvem som skal score for Man Utd. Uten Ronaldo så mister de enormt mye av de offansive bidragene. Ser ingen som kan erstatte han per dags dato.

 

 

En sinnsykt spennende sommer! Ronaldinho, Dos Santos, Jo, Villa, Nasri, og X antall andre store spillere til PL blir kos :)

Uten ronaldo i laget vil klassespillere som Rooney og Tevez komma meir og meir til. Huntelaar/Santa Cruz er og kapable til å score litt mål trur eg ;)

Så trur ikkje du skal bekymre deg for mykje for oss :)

 

Dessuten har me jo O'Shea til disposisjon mot liverpool :)

 

Offansiv kraft har me i bøtte og spann frå Anderson, Nani og Evra :love:

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Rooney har jo ikke akkurat vært supergiftig foran mål denne sesongen ;)

fordi Ronaldo har satt han i skyggen. Samt skader har satt han ut ein del av sesongen, som igjen hindrar han i å komme i den formen han som aller helst skulle vert i :)

 

Han var tross alt ein dei spelarane i PL med mest assist. Som igjen bekreftar min teori om at ron satt roon i skyggen :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Rooney har jo ikke akkurat vært supergiftig foran mål denne sesongen ;)

fordi Ronaldo har satt han i skyggen. Samt skader har satt han ut ein del av sesongen, som igjen hindrar han i å komme i den formen han som aller helst skulle vert i :)

 

Han var tross alt ein dei spelarane i PL med mest assist. Som igjen bekreftar min teori om at ron satt roon i skyggen :)

 

Det medfører riktighet. Mister vi Ronaldo, kjøper vi inn en verdensklasse ving, samt en målscorer på topp. Det er fortsatt mer enn nok kvalitiet igjen i laget til å rundspille Liverpool :)

Lenke til kommentar
Så kjøper vi Villa, og har 2 - TO! - målscorere :p

 

Tviler på det men må jo ha trua. Dere må handle inn en målscorer, Rooney og Tevez er jo ikke akkurat noen som kan garantere mål i opptil hver kamp.

vanligvis, jo. Om ronaldo stikker trur eg det.

 

Men så klart, reiser han blir det nok eitt innkjøp. Mest sannsynlig Santa Cruz og/evt. huntelaar.

Lenke til kommentar
Skulle nesten tro vi hadde signert Villa med tanke på det jeg leser her :p Men ja, Villa er en våt drøm, sammen med Silva og Quaresma. Får vi en av de tre er jeg grisefornøyd.

 

Må si meg enig med deg. En signering i verdensklasse hadde vært fantastisk! Helst en som kan spille ving da.

 

Drømmelista:

 

1:

2: David Silva.

3: Ricardo Quaresma.

Endret av Kjetil91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...