Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg står det mellom 3 stk:

1. Gerrard vs Aston Villa. Muligens tidenes flotteste frispark.

2. Torres vs Arsenal. Da han vender og skyter ballen -alt- for hardt i mål.

3. Torres vs Marseille. Sinnsykt enkeltraid.

 

Enig at det frisparket er helt sinnsykt! vanvittig bue på ballen. Burde kansje delt det opp i 2 katigorier da jeg først og fremst tenkte på spille mål uten å presisere dette.

 

Syns Mål du du nevner er veldig likt det jeg siktet til mot inter, begge flotte mål.

Den Arsenal kampen forøvrig var jo virkelig nr1.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Den Arsenal kampen forøvrig var jo virkelig nr1.

 

Fantastisk kamp, som jeg så fra The Kop ;)

 

Torres har sinnsykt mange fine. Liker også den mot Newcastle (?) da han bare lar pasningen trille og keeper legger seg.

 

Å fy f@en da var du jaggu heldig. På spenningsnivå var den nesten som 0-3 opphentinga i 05.

jeg så liksom alt ryke etter walcot`s fantastiske solo raid, men jaggu meg kom vi ikke tilbake og slo spikeren i kista ikke bare en men 2 ganger.

Var litt surt jeg måtte se kampen i norsjøen, men det ble jo en gledens kveld, kolegaene trudde jeg hadde klikka:P

Håper foresten Babel forsetter der han slapp neste sesong, blir konge å følge han videre.

 

Btw, skal du ikke kle Avtaren din opp i Liverpool trøye etterhvert?:)

 

Nå har jeg ikke reknet på det, men er ikke laget vårt yngre en på lenge? Er jo visse personer som har hatt suksess ved å bygge opp et ungt stabilt lag, for så å nytte seg av den lange erfaringen dem drar med seg etterhvert.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Sort,, rød, og hvit,.

Okai sånn skal jeg ha :D

 

I rød :p

 

Den sorte er tøffest :p

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15...mp;parentzone=0

 

 

Kampen spilles lørdag 12.juli og vil trolig også være den første sommerkampens for Liverpools del. I fjor startet man 7.juli mot Wrexham, men da var også ligastarten 11.august mot 16.august i år.

 

Liverpool benyttet 22 spillere mot Wrexham, og med EM-spillere uaktuelle kan en forvente at mange av ungguttene på reservelaget til Gary Ablett vil få spilletid.

Lenke til kommentar
Sort,, rød, og hvit,.

Okai sånn skal jeg ha :D

 

I rød :p

 

Den sorte er tøffest :p

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15...mp;parentzone=0

 

 

Kampen spilles lørdag 12.juli og vil trolig også være den første sommerkampens for Liverpools del. I fjor startet man 7.juli mot Wrexham, men da var også ligastarten 11.august mot 16.august i år.

 

Liverpool benyttet 22 spillere mot Wrexham, og med EM-spillere uaktuelle kan en forvente at mange av ungguttene på reservelaget til Gary Ablett vil få spilletid.

 

Alt for varm å gå med på sommern ;)

 

Og jeg likte egentlig den røde best ;)

Endret av langkaas
Lenke til kommentar

Kopforumlink

 

There are people on the RAWK forums, that have links with those inside the club, who make the first sounds about Torres moving to Anfield and Barry moving to Anfield (months ago). The current talk is that David Villa is the number one priority for Benitez this season. Liverpool have enquired about his price and made an offer, which Valencia weren't happy with because the terms were a little messy. Liverpool were told that Villa is up for sale and will be sold, but to wait after Euro 2008. So, that is how it looks at the moment. The number seven jersey is available, like the number nine was for Torres and Ballague did say in one of his final podcasts that Liverpool were getting Barry, their two wing backs and that then a final striker would finish the transfer dealings. Watch this space I guess...

 

 

Får jo nesten blod i lillemann av disse ryktene. :w00t:

 

Edit: Snakker vi Degen 2, Dossena 6 og Villa 7? Eller får kanskje Barry #6 her også?

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg driter i hvilke numre de får, bare bring David Villa til Anfield! Herregud det hadde vært rått, verdens to beste spisser sammen i den lille Beatles-byen Liverpool, herjer med alle lag på Anfield! :D Men akk, jeg har vanskelig for å ta slike kilder seriøst og jeg har enda ikke sett noe som tyder på at vi har nok penger, men det er definitivt noe å legge i bakhodet ettersom det virker som om kildene har hatt rett før. La oss nå håpe hvert fall. Bekymrer meg dog litt at det ikke er snakk om å hente en ving.

Lenke til kommentar

Holy crap! Vi snakker om Villa, for søren! Dette er orgasimsk, vi snakker om en av de råeste spissene i verden. Hvis Villa for en like god debysesong som Torres, snakker vi om et LFC i toppklasse. Men dette er rent hypotetisk...

 

Uansett, vi kunne trengt en ving til men det kan vente litt til. Først Villa og Dossena, så en ny ving. Fy flate... jeg elsker sånne rykter :wee:

Lenke til kommentar
Den dagen Villa signerer for Liverpool skal jeg lage til en offentlig flaggdag!

Sikler bare jeg hører navnet

 

 

Får vi Villa så kan det hende Nardo får se en naken Danielzu

 

 

Isåfall får Malvik se en naken Benitez også!

 

Keep 'em coming! :D Er da ikke så altfor usannsynlig at han kan komme. Det eneste det står på er egentlig bare det økonomiske, og det er det jo ingen som veit noe om så for alt vi veit kan det jo hende vi har eller får midler til dette. Hvor mange trodde før sommeren i fjor at vi skulle få en verdensklassespiss som skulle score over 30 mål for oss den kommende sesongen?

 

Håper ryktene om Quaresma blusser opp snart også, nå som Porto er ute av CL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...