Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, helt likt er det ikke. :p De ekte trykkene er litt større, og de ekte draktene er også litt annerledes. Bedre kvalitet, litt større og mer solid Liverpool-emblem og Carlsberg-logo, og Liverbirden i nakken av drakten er faktisk mindre og bare trykt på, isteden for sydd inn slik den er på publikumsdraktene, grunnet PL-regler. Men dette er jo offisiell replicadrakt, altså så ekte som man kan kjøpe, så slike detaljer blir jo bare småpirk selvfølgelig. ;)

 

Hvor mye er frakten fra den sia til Norge a?

£10. For drakten med trykk, PL-merker og frakt blir det £68, altså ca. 670,- kroner.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Nei, de er ikke det. Men Torres og Villa blir jo tasty å se på, jeg skal faen følge med på CR en del og blir enda mer deilig hvis Nani er på en kant og Ronaldo på topp gjennom midten og Quaresma på andre kanten. Fy faen, det kan bli underholdning x1000. Oi, er bare 6 dager igjen til EM! Deilig! :grin:

Lenke til kommentar
Happy days indeed. Vel har ikke sommerferie ennå, har litt prøve og litt fremføring men EM er viktigere :grin: Er det sånn at det er flere Pool spillere som er med i EM enn Utd spillere siden England ikke er med?

Liverpool har vel 6 spillere med. Torres, Xabi, Reina og Arbeloa for Spania, Kuyt for Nederland (Babel er jo ute nå) og Degen for Sveits. Liverpool er faktisk det laget sammen med Valencia som har flest spanjoler med. Litt morsomt. :p

Lenke til kommentar

Sitter å ser på Goalissimo på TV2 sport nå.

 

Der de følger Porto sine kamper i år. Og Herregud jeg har lyst på Quaresma. Han er jo helt syk offensiv. God til å utfordre. God farg, Gode innlegg. Crosser med både innside og utside av foten. + han kan gjøre alt alene og score. Fytti for en ving.

 

dessverre er han vell ikke så bra bakover. Men jeg vil ha han!

Lenke til kommentar
Sitter å ser på Goalissimo på TV2 sport nå.

 

Der de følger Porto sine kamper i år. Og Herregud jeg har lyst på Quaresma. Han er jo helt syk offensiv. God til å utfordre. God farg, Gode innlegg. Crosser med både innside og utside av foten. + han kan gjøre alt alene og score. Fytti for en ving.

 

dessverre er han vell ikke så bra bakover. Men jeg vil ha han!

Høyre eller venstre kant?

Hvis det er høyre, har vi jo gode defensive backer i Finnan og Carragher. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...