Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så Liverpool på Ullevaal sist de møtte Vålerenga óg jeg :p Den gangen tapte vi på straffekonk! Det blir det ikke noe av nå! ;) Må komme meg på kampen!

Hehe, da spillte vel for som Erik Meijer etc? Skulle ønske jeg dro da.. Men det er nå uansett kosligere å dra over dammen og se gutta. :)

Lenke til kommentar

Det finnes ingenting bedre enn å se Liverpool på Anfield. Men koselig å se dem her i Norge også da. Har aldri vært på en pre-season-kamp heller, så da blir det en ny æra for meg (hvis jeg får dratt). :) Men selvfølgelig, dette er jo en ubetydelig kamp og vil først og fremst bli moro, ikke alvorlig eller spesielt spennende. Det vil nok byttes en hel del spillere og prøves ut litt ting, selv om det er sent i pre-season. Men det kommer til å bli en knallmoro dag, der Liverpool nok vil få se hvor mange supportere de faktisk har i Norge. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tror og håper det er bullshit. Hvis ikke begynner jeg å stusse litt over Rafas transferpolitikk. Men jeg er rimelig sikker på at det er tomme rykter og jeg skal for all del ikke gjøre meg opp et inntrykk av manageren vår basert på slike ting.

 

Jeg håper Rafa henger i under og etter EM, for vi trenger mer bredde i laget.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...