Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Enig i at han er en knall signering Jefecito, nå håper jeg bare at feks han sveitser gutten kan overaske på samme måte.

Kjipt å ikke få med seg Oslo kampen, men jeg har ivertfall kjøpt biletter til fest etter Legends kampen nå, det blir garantert en knall dag i stavanger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kuyt med to assists for Nederland, bra kamp av han. Må si det er flere på det laget jeg kunne tenke meg altså, deriblant van der Vaart og Afellay, alltid siklet litt etter de to, spesielt førstnevnte, de gjorde seg jo ikke akkurat bort i dag heller.. Sneijder hadde heller absolutt ikke gjort noe, men kan sikkert se langt etter han når han er i Real uansett.

Lenke til kommentar

Utrolig kontrings dyktige, få trekk, teknikk av ypperste klasse.

Kuyt fikk vist kritikkerene, bra for han. Jeg har alltid hatt problemer med å misslike han nettopp på grunn av den enorme innsatsen han legger i alt han gjør. Men filma han den ene gangen? Syns det var meget merkelig om han filmet.

Samtidig tannløst av Italia, jeg tror de hever seg, men stor kamp av Nederland.

 

Edit: jeg holder ikke med Italia altså;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Fantastisk kamp av Nederland, skal godt gjøres å overgå denne i EM. Herlig at Italia ble slått så grundig også. Når de kom bakpå og ikke kunne gjennomføre sine vanlige skitne triks for å drøye tiden, var de heller ufine med albuebruk i hver eneste hodeduell. Håper de ryker ut av EM uten ett eneste mål...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg visste at Kuyt kom til å gjøre det bra. Selvsagt blånektet de fleste jeg så kampen med dette før avspark, men de holdt fort kjeft. Han passer rett og slett glimrende i den posisjonen der. Stor mot store lag. Han vil nok kanskje få hvile mot Romania. Synd han ikke puttet den store sjansen han fikk.

Lenke til kommentar
Jeg visste at Kuyt kom til å gjøre det bra. Selvsagt blånektet de fleste jeg så kampen med dette før avspark, men de holdt fort kjeft. Han passer rett og slett glimrende i den posisjonen der. Stor mot store lag. Han vil nok kanskje få hvile mot Romania. Synd han ikke puttet den store sjansen han fikk.

 

Enig med den, skjønner ikke hvorfor "dere" gnåler sånn etter ny ving.

Lenke til kommentar
Synd han ikke puttet den store sjansen han fikk.

Han burde kanskje scoret der, men istedenfor at han blir stående å banne og irritere seg for at han misset slik mange andre ville gjort, fortsatte han å jakte på ballen - og fikk isteden enda en assist. Fantastisk innstilling på den fyren der!

Når man er så vandt med å bomme blir det vel ofte sånn :D

 

@String-Emil, er jo ikke akkurat den hurtige vingen som kommer i bakrommet da. Ei heller den store kontringspilleren. Men som en slags indreløper med større defensive oppgaver er han strålende, innleggsfoten er ikke ueffen om han er upresset heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...