Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Min kom også i dag! :D

 

Noen flere bilder:

 

hpim0956gw2.th.jpg hpim0961wd1.th.jpg hpim0959os5.th.jpg hpim0963wd7.th.jpg

 

hpim0964hb5.th.jpg hpim0965qx0.th.jpg hpim0968zh0.th.jpg

 

En av de fineste draktene vi har hatt, selv om det er en meget vanskelig avgjørelse å ta da. Veldig mange gode å velge mellom, blant annet de to siste også. Og mange fra tidligere tider. Men denne er definitivt helt der oppe. Stilren og fin, mye av den nydelige rødfargen og noen fine LFC-detaljer.

 

Fikk for øvrig også beskjed sammen med drakten om at bortedrakten vil bli lansert 17. juli.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min kom også i dag! :D

 

Noen flere bilder:

 

hpim0956gw2.th.jpg hpim0961wd1.th.jpg hpim0959os5.th.jpg hpim0963wd7.th.jpg

 

hpim0964hb5.th.jpg hpim0965qx0.th.jpg hpim0968zh0.th.jpg

 

En av de fineste draktene vi har hatt, selv om det er en meget vanskelig avgjørelse å ta da. Veldig mange gode å velge mellom, blant annet de to siste også. Og mange fra tidligere tider. Men denne er definitivt helt der oppe. Stilren og fin, mye av den nydelige rødfargen og noen fine LFC-detaljer.

 

Fikk for øvrig også beskjed sammen med drakten om at bortedrakten vil bli lansert 17. juli.

 

Etter min menig så er det skammelig å kjøpe de nye draktene før Hicks from hell og gilette er ute av klubben, pengene går jo rett i lomma til de griske idiotene fra USA. Selv om drakta er av carragher og er knall fin :)

Endret av Jagland
Lenke til kommentar
Etter min menig så er det skammelig å kjøpe de nye draktene før Hicks from hell og gilette er ute av klubben, pengene går jo rett i lomma til de griske idiotene fra USA

Tull. Jeg er imot boikotten mange i England driver med, selv om jeg forstår drivkraften bak. Men det blir helt feil. Å boikotte kjøp av Liverpool-effekter og -drakter rammer klubben mye mer enn det rammer Hicks og Gillett. Hvis en slik boikott blir støttet av mange nok til at den har en stor effekt, kan det få store konsekvenser for budsjettene til klubben, ettersom de selvsagt budsjetterer med store inntekter fra effektsalg, og en slik boikott kan ramme klubben hardt, dog jeg tror ikke den boikotten som pågår nå vil få stor nok innvirkning til at det merkes spesielt mye. Jeg tviler sterkt på at Gillett og Hicks merker noe til dette i det hele tatt, det har mye større innvirkning på klubbens budsjetter og økonomi enn det har for amerikanerne. Og selv om jeg hater Hicks og vil ha han og partneren hans ut fort som mulig, nekter jeg å la det gå utover min støtte til Liverpool som klubb. Liverpool går foran enkeltpersoner, også Hicks. Motstanden mot amerikanerne bør først og fremst skje uten å ramme klubben, så lenge man vil LFC vel.

 

De som støtter boikotten kan heller ikke gå på Liverpool-kamper. Det er langt mer innbringende for Hicks enn effektsalg. Alt annet ville jo vært litt dobbeltmoralsk.

Lenke til kommentar
Etter min menig så er det skammelig å kjøpe de nye draktene før Hicks from hell og gilette er ute av klubben, pengene går jo rett i lomma til de griske idiotene fra USA

Tull. Jeg er imot boikotten mange i England driver med, selv om jeg forstår drivkraften bak. Men det blir helt feil. Å boikotte kjøp av Liverpool-effekter og -drakter rammer klubben mye mer enn det rammer Hicks og Gillett. Hvis en slik boikott blir støttet av mange nok til at den har en stor effekt, kan det få store konsekvenser for budsjettene til klubben, ettersom de selvsagt budsjetterer med store inntekter fra effektsalg, og en slik boikott kan ramme klubben hardt, dog jeg tror ikke den boikotten som pågår nå vil få stor nok innvirkning til at det merkes spesielt mye. Jeg tviler sterkt på at Gillett og Hicks merker noe til dette i det hele tatt, det har mye større innvirkning på klubbens budsjetter og økonomi enn det har for amerikanerne. Og selv om jeg hater Hicks og vil ha han og partneren hans ut fort som mulig, nekter jeg å la det gå utover min støtte til Liverpool som klubb. Liverpool går foran enkeltpersoner, også Hicks. Motstanden mot amerikanerne bør først og fremst skje uten å ramme klubben, så lenge man vil LFC vel.

 

De som støtter boikotten kan heller ikke gå på Liverpool-kamper. Det er langt mer innbringende for Hicks enn effektsalg. Alt annet ville jo vært litt dobbeltmoralsk.

 

Det som rammer klubben vil jo gå utover Hicks og Gillett ettersom de eier klubben, meningen med dette er å ramme det stedet som sårer mest nemmelig lommeboka ettersom de to idiotene ikke har noe hjerte i det hele tatt. at det vil gå utover klubben med tanke på Spillerkjøp osv blir tatt ut av en annen pengekasse, effekter og lingnende vil gå rett i lommeboka til Hicks og Gillett, men jeg skjønner hva du mener, men jeg nekter likevel å kjøpe drakt før de er ute av klubben. Så gratulerer med den nye drakta di.

Lenke til kommentar

Det som rammer klubben vil ikke nødvendigvis gå utover Hicks og Gillett, nei. Det er jo ikke som om de tar alt vi får inn heller. I driften av klubben er det budsjettert med inntekter og utgifter, og blant inntektene er da så klart effektsalg. Hvis en boikott rammer så kraftig at inntektene som er budsjettert synker betraktelig som følge av det, vil det si at klubben taper inntekter som ville vært brukt til driften av klubben - enten det er lønninger, stadionbygging, vedlikehold av fasilitetene, spillerkjøp, osv. Nå tror jeg som sagt ikke denne boikotten vil ha så stor støtte at det får noe å si i den forstand, men likevel, man rammer klubben man elsker. Og det kommer hvert fall ikke jeg til å bli med på. Jeg kommer til å støtte klubben som alltid, det være seg kjøp av effekter eller å gå på kamper, og så vil motstanden mot Hicks gjøres på en annen måte enn å samtidig ramme klubben min.

 

Det jeg ikke skjønner er at flesteparten av de som støtter denne boikotten, likevel går på Anfield. Skal man først gjennomføre en slik boikott om man mener det er det beste, må det jo gjøres 100%, ikke bare "sånn halvveis". Publikumsinntektene er jo gigantiske, og skal man kunne ramme noen med en boikott av denne type må man i så fall kjøre på 100%.

 

Respekterer de som boikotter og skjønner poenget bak det, men i min mening blir det helt feil å ramme klubben når man skal gjøre motstand mot noen man misliker. Føler det blir litt som å skyte meg selv i foten.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Brukte også den offisielle shopen til .tv. Gjorde det for å være helt sikker på å få ekte trykk, ettersom når jeg bestilte en shorts fra en annen butikk kom den med uekte trykk (glatt trykk, isteden for sånn skikkelig ... stofftrykk, hvis du skjønner). Jeg betalte vel 580,- for drakten inkludert trykk og PL-merker og frakt, men jeg får litt rabatt da. Og så får du med en £10-rabattkode som kan brukes på .tv-shoppen senere. :) Betalte ingen toll, men jeg mistenker at den ettersendes som regning siden pakken ble levert av DHL og ikke posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...