Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Xabi er på langtidskontrakt til 2012, altså er det ingen grunn i havet til å selge ham. Eneste måtte vært om han ville bort selv, men det har han jo sagt flere ganger i det siste at han ikke ønsker. Så jeg ser ikke hvorfor vi i det hele tatt diskuterer overgang for Alonso, og hvert fall ikke til den prisen. £14M er omtrent den prisen vi hentet ham for, og verdien hans etter årene i Liverpool-trøya er mye høyere enn den var da han kom hit, selv om han var relativt profilert da også.

 

CL-finale ja ... Vet ikke om jeg gidder se den, ender vel bare opp med å sovne når de to kjedeligste lagene der ute skal møtes til duell. ;) Enda verre er det å velge hva man skal ha til middag, når de eneste to alternativene er marinert kalvehjerne med lungemos og frityrstekt grisekjønnsorgan med pommes frites. Men Chelsea må vel nesten få seg en europeisk pokal de også snart. :D Ender vel med at Ronaldo greier å grine seg til et straffespark i det 88. minutt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal se kampen på storskjerm på en fritidsklubb i nærheten.. Da skal det deles opp med Chelsea-supportere på den ene sia, og Manu-supportere på den andre. Jeg skal da stå i midten med Liverpool utstyr :D

hahahaha :!:

 

Jeg skal se kampen, håper på Manu seier, siden Chelsea slo oss ut :mad:

Håper ikke klysa Ronaldo skårer, heller en av veteranene.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Hvem holder egentlig Pool-supporterne her inne med i kveld?

 

Rent hypotetisk så tror jeg, at dersom jeg var pool-fan, at jeg ville holdt med United i kveld. Utelukkende på grunn av hvor usympatisk og kjedelig Chelsea fremstår til tider. Særlig mtp. semien, hvor Chelseaspillerne utelukkende gikk ut etter å provosere frem gule/røde kort hos Liverpool.

Lenke til kommentar
Hvem holder egentlig Pool-supporterne her inne med i kveld?

 

Rent hypotetisk så tror jeg, at dersom jeg var pool-fan, at jeg ville holdt med United i kveld. Utelukkende på grunn av hvor usympatisk og kjedelig Chelsea fremstår til tider. Særlig mtp. semien, hvor Chelseaspillerne utelukkende gikk ut etter å provosere frem gule/røde kort hos Liverpool.

Om United vinner så blir det litt dumt pga de vinner "the double", og Liverpool har ikke noe argument som sier "hvor lenge er det siden United vant CL??". Samtidig om Chelsea vinner over United, så kan man jo si at Liverpool tapte for det beste laget. :)

 

Og dette oppsummert har man glemt det viktigste, nemlig at jeg hater Chelsea pga spillestilen, og oppførselen deres!

Lenke til kommentar

Det er nesten så ille scenario i kveld at jeg ikke kan velge lag å "holde" med, begge er like kjipe. Men hvis Man Utd greier The Double så blir det så sjukt mye mas fra en haug mancs som er høye på pæra, orker ikke høre på det. Samtidig er det jævlig gøy at Chelsea aldri har vunnet CL. :D

Lenke til kommentar
Hvem holder egentlig Pool-supporterne her inne med i kveld?

 

Rent hypotetisk så tror jeg, at dersom jeg var pool-fan, at jeg ville holdt med United i kveld. Utelukkende på grunn av hvor usympatisk og kjedelig Chelsea fremstår til tider. Særlig mtp. semien, hvor Chelseaspillerne utelukkende gikk ut etter å provosere frem gule/røde kort hos Liverpool.

Så rent hypotetisk hadde du holdt med Liverpool hvis det hadde vært Liverpool - Chelsea i finalen? Hvem Pool-supporterne holder med i kveld er tydeligvis delte. Personlig klarer jeg ikke å favorisere noen av lagene, og håper på masse dramatikk for at det skal bli interessant å følge med...

Lenke til kommentar

Har hørt en del Manu fans som er høye i pæra, og ja, vi får høre det vis Manu vinner. Sett på den måten så er det np vis Chelsea vinner.

 

Vi LFC fans for være nøytrale, og si hva vi mener om alle situasjonene som garantert vil oppstå, og alle Chelsea og Manu fans vil whine om

Lenke til kommentar
Hvem holder egentlig Pool-supporterne her inne med i kveld?

 

Rent hypotetisk så tror jeg, at dersom jeg var pool-fan, at jeg ville holdt med United i kveld. Utelukkende på grunn av hvor usympatisk og kjedelig Chelsea fremstår til tider. Særlig mtp. semien, hvor Chelseaspillerne utelukkende gikk ut etter å provosere frem gule/røde kort hos Liverpool.

Så rent hypotetisk hadde du holdt med Liverpool hvis det hadde vært Liverpool - Chelsea i finalen? Hvem Pool-supporterne holder med i kveld er tydeligvis delte. Personlig klarer jeg ikke å favorisere noen av lagene, og håper på masse dramatikk for at det skal bli interessant å følge med...

Jeg hadde lett holdt med Liverpool i finale mot Chelsea. Ingen problemer med å innrømme det :) *kremt*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...