Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad for at vi har fått en ny høyreback hvert fall, det var jo en av posisjonene hvor vi trenger fortserkning. Om Degen er den rette til å bli førstevalg aner jeg ikke siden jeg aldri har sett ham spille, men jeg håper det. Hadde vært gøy om Degen presterte noe á la det andre relativt "ukjente" spillere som Agger og Skrtel har gjort. Velkommen til klubben, hvert fall.

Lenke til kommentar

Har lite kjennskap til Degen, men jeg stoler på Rafa og håper han er en god tilvekst til stallen som kan etablere seg som førstevalg på høyrebacken, den posisjonen vi kanskje har slitt mest med denne sesongen. Gleder meg til å følge han for Sveits i EM.

Lenke til kommentar
Aldri hørt om Degen engang jeg. :p Blir sikkert bra det, men hvor er det Rafa har tenkt å bruke Barry hvis vi får ham?

Tenker han skal benke/selge Alonso og sette han inn der. :)

 

Er han ikke høyreback?

 

han snakker om Barry, tenker jeg ;)

 

Tolket det slik: "Hvor har Rafa tenkt å bruke Barry dersom vi får Degen?"

 

Men blir jo feil uansett, Barry var jo aktuell på venstreback :p

Lenke til kommentar

Barry kan enten spille sentralt eller på venstresiden, både kant og back, så hvis vi får ham er han nok tiltenkt en rolle der. Men om det er meningen at han skal gi konkurranse på disse plassene, eller om han skal gå fast inn sentralt isteden for Alonso, om Alonso er på vei bort, eller om Barry faktisk først og fremst skal spille venstreback/-kant, er det vel ingen andre enn Rafa som vet. Barry er en såpass fleksibel spiller at det er litt vanskelig å vite hva Rafa tenker om ham. Men én ting vet jeg - jeg håper ikke Alonso må forlate oss til fordel for Barry.

 

Edit:

Så litt videoer av Degen nå. Virker som en meget god back offensivt hvert fall, ser ut til å være rask og med tekniske ferdigheter og gode innlegg. Kan bli spennende å se ham, og hvordan han er defensivt.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg er sikkelig skeptisk til Degen, bra offensivt ja, men innleggene virker noen ganger upressise og han ser ikke ut til å bidra ekstremt mye defensivt. Han er back, men backer skal være mer defensive. Håper skepsisen min tar feil, og at vi får en ny Henchoz (han var midtstopper, men sikter ikke til det).

 

Jeg håper Rafa og Degen overasker meg, på en virkelig positiv måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...