Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil dere se et usympatisk fotball lag? Slå på tv3 å sjå etter blå spillere... Makan

Nani, Ronaldo og Anderson er absolutt på høyde med Chelseas verste. Uniteds "old school" derimot, er nesten alle respektable spillere som jeg og sikkert mange av LFC supporterne respekterer. :)

Lenke til kommentar
Gjesp. Ser Champions finalen som har vært et gjesp fra andre og utover.

 

Jau, det har vært utrolig middelmådig kamp for tredjepartstittere. Men tenker den har vært ulidlig spennende for fans av laga ^^

 

Feil tråd game, kjøpelag som vinner som vanlig ;)

Endret av Snesopp
Lenke til kommentar
Kos dere med den, vi har smakt den 5 ganger allerede, og det blir ikke lenge til neste.

Du har vel strengt tatt kun opplevd èn Liverpool-seier i den største turneringen for klubblag?

 

Jeg elsker supportere som snakker om storhetstider som inntraff lenge før de var påtenkt av sine respektive foreldre.

Lenke til kommentar
Kos dere med den, vi har smakt den 5 ganger allerede, og det blir ikke lenge til neste.

Du har vel strengt tatt kun opplevd èn Liverpool-seier i den største turneringen for klubblag?

 

Jeg elsker supportere som snakker om storhetstider som inntraff lenge før de var påtenkt av sine respektive foreldre.

Og...? Det er jo laget vi snakker om, ikke enkeltpersoner som snakker.

Lenke til kommentar
Vil dere se et usympatisk fotball lag? Slå på tv3 å sjå etter blå spillere... Makan

Nani, Ronaldo og Anderson er absolutt på høyde med Chelseas verste. Uniteds "old school" derimot, er nesten alle respektable spillere som jeg og sikkert mange av LFC supporterne respekterer. :)

ANDERSON??? Mest sympatiske og snilleste personen i england for tiden!!

Lenke til kommentar
Vil dere se et usympatisk fotball lag? Slå på tv3 å sjå etter blå spillere... Makan

Nani, Ronaldo og Anderson er absolutt på høyde med Chelseas verste. Uniteds "old school" derimot, er nesten alle respektable spillere som jeg og sikkert mange av LFC supporterne respekterer. :)

ANDERSON??? Mest sympatiske og snilleste personen i england for tiden!!

Klysete, sytete og dårlig oppsummerer mitt syn på Anderson. Nani er verst tho.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Du har vel strengt tatt kun opplevd èn Liverpool-seier i den største turneringen for klubblag?

 

Jeg elsker supportere som snakker om storhetstider som inntraff lenge før de var påtenkt av sine respektive foreldre.

Ja, for alt som skjedde i klubben og fotballen før man ble født kan man ikke la seg begeistre over. :roll:

 

WE'VE WON IT FIVE TIMES! WE'VE WON IT FIVE TIIIIIIMES! IN ISTANBUL, WE WON IT FIVE TIMES!

Lenke til kommentar
Tipper Abramovich setter favorittorpedoene sine på banemesteren

 

Samme banemesteren som hjalp Van Der Sar med å skli i forkant av målet til Chelsea?

 

 

We´ve won it five times, We´ve won it five tiiiiiiimes

In Istanbuuul

We won it five times!

 

YNWA

 

Sing when you're winning.

 

Uansett så håper jeg at selv dere Liverpool-fans, om ikke unner oss, så i alle fall respekterer at et godt lag vant, og at vi er LITT glade nå. Dere kommer til å komme tilbake der igjen selv, det vedder jeg mye på.

Lenke til kommentar
Klysete, sytete og dårlig oppsummerer mitt syn på Anderson. Nani er verst tho.

 

Kva har Anderson gjort av klysete ting? Sytete? Han jobbar jo det han har når han er på bana, og ikkje klagar han når han må sitte på benken heller. Dårlig? 19 år. Du kan sammenligne med eit brasiliansk talent i Liverpool sin stall på omtrent samme alder. Lucas er ikkje i nærheita, beklager å måtte seie det. God, men ikkje så god.

Lenke til kommentar
Vil dere se et usympatisk fotball lag? Slå på tv3 å sjå etter blå spillere... Makan

Nani, Ronaldo og Anderson er absolutt på høyde med Chelseas verste. Uniteds "old school" derimot, er nesten alle respektable spillere som jeg og sikkert mange av LFC supporterne respekterer. :)

 

Nok en bitter Liverpool-supporter, begynner å bli mange av dem.

Lenke til kommentar
Klysete, sytete og dårlig oppsummerer mitt syn på Anderson. Nani er verst tho.

 

Kva har Anderson gjort av klysete ting? Sytete? Han jobbar jo det han har når han er på bana, og ikkje klagar han når han må sitte på benken heller. Dårlig? 19 år. Du kan sammenligne med eit brasiliansk talent i Liverpool sin stall på omtrent samme alder. Lucas er ikkje i nærheita, beklager å måtte seie det. God, men ikkje så god.

De kampene jeg har sett med Anderson på banen har han vært helt udugelig. Hører andre folk sier han er "ok" og "god", men ikke noe ellers. Såklart gutten er jo bare 19år gammel da. Mne klysete ja, helt klart. Protesterer på hver eneste ting som går imot han, og kommer med wannabe Ronaldodådyrøyne.

Ronaldo er etter mitt skjønn altforr stort forbilde til unge spillere. Han er god, kjempegod, men stilen og hvordan han oppfører seg hører ikke hjemme i fotballen.

 

Vil dere se et usympatisk fotball lag? Slå på tv3 å sjå etter blå spillere... Makan

Nani, Ronaldo og Anderson er absolutt på høyde med Chelseas verste. Uniteds "old school" derimot, er nesten alle respektable spillere som jeg og sikkert mange av LFC supporterne respekterer. :)

 

Nok en bitter Liverpool-supporter, begynner å bli mange av dem.

Jeg sier min mening, ikke annet. :) Derimot United supportere, spesielt idag, har vært utrolig usaklige. Avsluttet diskusjoner med "hold kjeft" osv. Diskusjon.no, hæ? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...