Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arg. klarer ikke Ronaldo. Værtfall ikke noe mer etter i går. Bommer på straffe, men reddes av Terry og er så blære som bare han kan være. Går først opp for å ta imot medalje og løper fram med Ferdinand og Giggs som sitter foramfor skiltet for foto og confetti'n. :sick:

 

Trodde det var kapteinen som skulle opp først jeg. ...samme det.

 

For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg med Chelsea i går. :)

Lenke til kommentar
Arg. klarer ikke Ronaldo. Værtfall ikke noe mer etter i går. Bommer på straffe, men reddes av Terry og er så blære som bare han kan være. Går først opp for å ta imot medalje og løper fram med Ferdinand og Giggs som sitter foramfor skiltet for foto og confetti'n. :sick:

 

Trodde det var kapteinen som skulle opp først jeg. ...samme det.

 

For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg med Chelsea i går. :)

 

Du er inne på noe

Lenke til kommentar
Godt, men skremmende innlegg. Denne Karlsen har visst peiling på hva han snakker om og beskrev Voronin før sesongen akkurat slik som har skjedd med han.

 

Dette kjøpet av Degen er jeg mildt sagt overrasket over (om ikke sjokkert!). Jeg skal være den første til å spise mine ord hvis han slår igjennom, men jeg må ærlig talt si at dette minner om en spiller fra 5. øverste hylle og kan knapt kalles backup på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Er skeptisk jeg også. Håper Rafa vet hva han gjør, men jeg har mine tvil om Degen vil være en forsterkning for laget. Håper virkelig det, og jeg skal jo være veldig forsiktig med å dømme spillere jeg aldri har sett spille en hel kamp, men det er jo ikke lovende når en spiller kommer som bosman og ikke fikk fornyet tilbud fra klubben han kommer fra, som attpåtil er en høyst middelmådig fotballklubb. Men jeg håper på en ny Agger, Hyypiä eller Skrtel. Vi har jo aldri kjøpt fra øverste hylle i forsvaret, men likevel kommet godt ut av det synes jeg.

Lenke til kommentar
Er skeptisk jeg også. Håper Rafa vet hva han gjør, men jeg har mine tvil om Degen vil være en forsterkning for laget. Håper virkelig det, og jeg skal jo være veldig forsiktig med å dømme spillere jeg aldri har sett spille en hel kamp, men det er jo ikke lovende når en spiller kommer som bosman og ikke fikk fornyet tilbud fra klubben han kommer fra, som attpåtil er en høyst middelmådig fotballklubb. Men jeg håper på en ny Agger, Hyypiä eller Skrtel. Vi har jo aldri kjøpt fra øverste hylle i forsvaret, men likevel kommet godt ut av det synes jeg.

 

skrtel , hyypia og agger har blitt øverste hyllet

Lenke til kommentar
Så skikkelig lyst på det da Ronaldo bommet, håpte virkelig han ble tidenes syndebukk. Men så sklir Terry. Og før i kampen hadde Chelski to i treverket. Hvor uflaks kan man ha?

 

tidenes syndebukk. Jeg hadde ikke sett på han som en syndebukk i det hele tatt......... Syndebukken for meg hadde vert den tilsynelatende evige uflaksen vi fikk mot slutten av sesongen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ikke så lett å holde janteloven ved like når man får den omtalen. "Hele" verden har kalt han verdens beste spiller og antall personlige utmerkninger begynner nesten å bli latterlig. 42 mål for en midtbanespiller hjelper heller ikke.

 

En Scholes og Giggs oppførsel hadde vel vert å foretrekke men gutten koser seg for tiden.

 

ps, tror nok synet hadde vert litt annerledes om man byttet litt på draktene. :)

Lenke til kommentar
Tipper Abramovich setter favorittorpedoene sine på banemesteren

 

Der reddet du meg på tentamen. Hadde skrivesperre, så jeg skreiv en teit historie om torpedoer som jaga banemestern gjennom Sibir og Uralfjellene. Teksten var selvfølgelig proppfull av dritt om CFC og ManU, og full av Poolpropaganda. :p

 

Takker så mye. ;)

Lenke til kommentar
Arg. klarer ikke Ronaldo. Værtfall ikke noe mer etter i går. Bommer på straffe, men reddes av Terry og er så blære som bare han kan være. Går først opp for å ta imot medalje og løper fram med Ferdinand og Giggs som sitter foramfor skiltet for foto og confetti'n. :sick:

 

Og Ronaldo er ikke en STOR grunn til at United fikk BEGGE trofeene?Hadde du følt deg mindre bitter viss Ronaldo gikk opp som andre eller tredjemann. Må du skjerpe deg da.

 

Trodde det var kapteinen som skulle opp først jeg. ...samme det.

 

Nei..

 

For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg med Chelsea i går. :)

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Arg. klarer ikke Ronaldo. Værtfall ikke noe mer etter i går. Bommer på straffe, men reddes av Terry og er så blære som bare han kan være. Går først opp for å ta imot medalje og løper fram med Ferdinand og Giggs som sitter foramfor skiltet for foto og confetti'n. :sick:

 

Og Ronaldo er ikke en STOR grunn til at United fikk BEGGE trofeene?Hadde du følt deg mindre bitter viss Ronaldo gikk opp som andre eller tredjemann. Må du skjerpe deg da.

 

Trodde det var kapteinen som skulle opp først jeg. ...samme det.

 

Nei..

 

For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg med Chelsea i går. :)

Klart han har gjort sin del av jobben. Han er jo så svingod at slik oppførsel tildels kan forsvares bare på grunn av det, men jeg liker han ikke noe mer av at han oppfører seg slik som han gjør. Når han skal ha medspillere til å komme til seg når han har scoret mål, eller når noen andre enn han putter og alle untatt han løper etter målscorer for å gratulere syns jeg han er i overkant arrogrant.

 

Jeg finnes ikke bitter etter gårsdagens resultat eller at de har vunnet det de har - jeg bare liker ikke Ronaldo. Hvor mange ganger satt han ikke på plena i går og såg etter dommeren med dådyrøyne..? Det ble noen. hehe

 

Edit: Høres mer ut som om du er sur for at jeg ikke liker Ronaldo :)

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...